maanantai 15. helmikuuta 2016

Camel Coat eli turvatakki
























(Kuvat / images: Pinterest)

Ehkä nämä on vaan selityksiä, mutta tuntuu, että tällä hetkellä kaunis, beige villankangastakki tekisi mut äärettömän onnelliseksi ja veisi kaikki asu- ja kroppakriisit mennessään!!

Jotenkin tämänpäiväisen neuvolakäynnin jälkeen mua on ahdistanut erityisen paljon. Kaikki alkoi tivailulla siitä, että onko mahan kanssa ihanaa ja onko mun tunteet positiivisia. Sen jälkeen siirryttiin aiheeseen synnytys ja mikä on normaalia, ja siitä päästiin tärkeimpään eli painon punnitukseen ja siihen saako painoni nousta yhtään enempää per viikko...

Aika ärsyttävä fiilis, koska lähtötilanteessa olin alipainoinen ja nyt 10kg jälkeen, olen edelleen painoindeksin mukaan normaalipainon paremmalla puolella! Mulla ei ole muutenkaan ollut tapana punnita itseäni vaan oma hyvä olo ja farkkuihin mahtuminen on riittänyt, mutta.... Kyllä. Olen viimeisellä kolmanneksella raskaana ja kävin tänään ekaa kertaa vuosiin laskemassa oman painoindeksini! Vaikka tiedän, että painoani seurataan lähinnä lapsen terveyden takia, ärsyttää että jokin käyrä muka kertoo sen, että minkä kokoinen pitäisi olla ja miten omaan kroppaan kuuluisi suhtautua.

Mä oon pitkä ja olen syönyt normaalia terveellisemmin, eli todella terveellisesti. Liikunta on kylläkin jäänyt vähemmälle ja olen syönyt säännöllisemmin kuin ennen, mikä ei sekään vissiin ole huono asia. Siltikin alkoi tänään ärsyttää samat vaatteet niin paljon, että yritin epätoivoisesti löytää jostain edes hameen - ensin verkosta, sitten parista kaupasta, lopulta yritin änkeä itseni omiin hameisiin kotona siinä toivossa, että vetoketjun voisi jättää auki ja pitää pitkää paitaa, mutta ei... Ne ei mahdu ja piti tyytyä kasvonaamioon ja pallomahan rasvaamiseen.

Voi olla, että olen väärässä, mutta veikkaan, että aurinko, lapsi, Stokket ja nahkahousut vie voiton ahdistavasta olosta 6-0! Miten niinkin pieni asia, kuin pukeminen, varsinkin sukkien tai kenkien, voi olla niin ahdistavaa! Miksei voi olla ballerinakelit tai äitiysloma....arghhhhhhh! Niin ja se takki. Siihen voisin verhota itseni vielä monen monta kertaa, eikä ero valkoiseen kylpytakkiin verrattuna olisi niin suuri..... ;)

Kellään ideoita, mistä takki voisi löytyä tähän aikaan vuodesta?

2 kommenttia:

  1. Hyvä vaate tulee vastaan ihan yllättäen, vaikka ei olisi mitään tiettyä etsimässä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se tuppaa yleensä menemään! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...