tiistai 19. tammikuuta 2016

Islanti





























Mä havahduin pari päivää sitten siihen, että mulla on enää vähän päälle pari kuukautta töitä ennen äitiyslomaa!! Uskomatonta! Ja samalla niin pitkä aika odottaa...heh, varsinkin kun kaveri sai juuri ihanan tyttösen viikko sitten ja yhteisiin kevätlenkkeihin tuntuu olevan ikuisuus. No mutta, loma tulee vielä aikaisemmin, nimittäin perjantaina on viimeinen työpäivä ennen talvilomaa ja maanantaina on lähtö Islantiin! Voih! Mä olen niin odottanut, että pääsen joku päivä Inslantiin!

Auto on vuokrattu ja kamera kulkee tietysti joka paikkaan mukana. Kerrankin olen lähdössä lomalle ilman minkäänlaista ostoslistaa, ainoastaaan jännitys rinnassa ja toivo, että näen mahdollisimman paljon upeita paikkoja! Olen siirtänyt matkasuunnitelmien tekemistä niin pitkään, että nyt tajuan muutamaan päivää ennen, ettei mitään suunnitelmia ole, apua! Miten me ehditään tehdä ja nähdä kaikki?! 

Onko kukaan käynyt Islannissa ja olisiko teillä suositella nähtävyyksiä, ruokapaikkoja tai ihan mitä vaan? Mahdolliset vinkit saa ja pitää laittaa ehdottomasti kommenttiboksiin! ;) Kiitos jo etukäteen!

2 kommenttia:

  1. Oi, Islanti on ihana maa!
    Olen siellä kerran päässyt käymään, jolloin ehdittiin tutkia Reykjavikia, käymään turistikierroksella kiertämässä Golden Circle, ja käydä sekä paikallisessa "maauimalassa", että blue lagonilla. Hienoja kohteita olivat kaikki! :) toivon, että vielä pääsisin Islantiin lomailemaan niin, että pääsisi kiertämään koko saaren ympäri jollain kulkupelillä.

    Toivottavasti teille tulee hieno reissu!

    t. Anniina

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Vähän samanlaisia suunnitelmia täälläkin suunnalla ja voisin hyvin kuvitella että ensimmäinen reissu ei jää viimeiseksi! :) Toivottavasti saat vielä pian mahdollisuuden mennä uudestaan Islantiin! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...