torstai 31. joulukuuta 2015

VUODEN PARHAAT – KOSMETIIKKA

Moni lehti ja blogikin on jo tosiaan valinnut vuoden 2015 parhaat kauneustuotteet, mutta tässä tulee vielä minunkin lista. Mun mielestä muilta saa aina parhaat vinkit ja ehkä jollekin on puolestaan apua mun vinkeistä. Luettelemani tuotteet eivät välttämättä ole viime vuoden lanseerauksia, mutta ne ovat uusia mun kylppärikaapissa tai meikkipussissa ja olen todennut ne toimiviksi. Nyt kerron mitä ja miksi…

POHJUSTUSVOIDE/PRIMERBecca, Backlight Priming Filter 
Mulla on kesällä normaali ja talvella pintakuiva sekaiho. Ilmastointi kuivattaa sitä entisestään, samalla en kuitenkaan halua käyttää päivällä liian rasvaisia tuotteita, jotka saavat naaman kiiltämään tai kukkimaan. Hyviä primereita on varmasti monia ja itsekin olen ollut tyytyväinen moniin kokeilemiini tuotteisiin. On tullut testattua Guerlania, Laura Mercieria, MACia, Smashboxia, Bobbi Brownia, Make up Foreverin Step 1 -primeria… Jälkimmäisestä mulla on ollut käytössä Smoothing-versio, joka on kyllä äärimmäisen hyvä. Monen primerin kohdalla olen kuitenkin huomannut, että ne usein ratkaiseen yhden ongelman – joko tasoittaa ihoa, estää kiiltoa, kosteuttaa tai kiinnittää meikin. Nyt olen kuitenkin löytänyt uudenlaisen tuotteen Beccalta. Ensinnäkin siinä on uskomaton helmiäishohto ja koostumus on todella hyvin levittyvä ja kosteuttava. Kiireisenä, laiskana ja aamu-unisena olen todennut, että se sekoittuu parhaiten kosteusvoiteeseen ja siten kahden tuotteen levittäminen kasvoille sujuu nopeasti. Päivän aikana iho pysyy paljon pehmeämpänä ja tasaisena, naama ei kiillä ja erityisbonus siitä, että nenänpielet pysyvät melko siistinä rajustakin niistämisestä huolimatta! Wow, jälleen kerran siksi, että olen laiska korjaamaan meikkiä päivän aikana. Paras primer-vinkki on kuitenkin ollut se, että sitä ylipäätään käyttää! ;) (P.S. Beccan tuotenimi lukee niin vaalealla, että sitä on kyllä ihan mahdoton kuvata!)
MEIKKIVOIDEMake Up Forever Ultra HD -meikkivoide
Ylivoimaisesti paras ja luonnollisin tuote jonka olen tähän mennessä löytänyt ja se on käytössä mulla lähes koko ajan. Jos jostain syystä en pääse käsiksi tähän tuotteeseen, niin toinen hyvä tuote löytyi aiemmin Tom Fordilta: Traceless Foundation SPF 15.

PEITEVÄRIUrban Decay, Naked Skin Weightless Complete Coverage Concealer
Vaikka silmien alle suosikkini on edelleen MACin, löysin tänä vuonna uutuuden meikkipussiini Urban Decaylta. Naked Skin Weightless Complete Coverage Concealer on monen muunkin suosikki ja syystä. Valitsin melko vaalean sävyn, mutta silmien alle sillä en saa tarpeeksi valoa, sen sijaan muualle ihoon (mm. edellä mainitun nenän punaisuuden korjailuun), tuote on ihan paras!
SILMÄMEIKIN POHJUSTUS: Urban Decay, Eyeshadow Primer Potion
Tämäkin tuote on monen muun suosikki ja syystä. Se on jopa hieman huvittavaa ja hämmentävää, miten hyvin kyseinen tuote "liimaa" silmämeikin paikalleen. Varhain aamulla laitettu meikki pysyy hyvänä iltapesuun asti!

HUULIPUNA: Tom Ford (ilmeisesti ei mitään erityistä nimeä?), omani sävyssä Frolic
Olen laiska huulten meikkaaja ja tämä on varmasti ensimmäinen tuote, joka on ollut koko vuoden aktiivisessa käytössä! Ostan lisää! Lisää aiheesta
 täällä.
KULMAT: Anastasia Beverly Hills
Olen koittanut sarjan Brow Wiz -kynää, voidemaista Dipbrow Pomadea ja värillistä kulmakarvageeliä, kaikki superhyviä enkä käytä enää mitään muuta merkkiä! Helppoa, kestävää, riittoisaa....tosin kynä kyllä kuluu normivauhtia. Montakohan kertaa olen jo ostanut saman vuoden aikana? Dipbrow puolestaan on kestävin tuote jota olen tähän mennessä koittanut! Aamulla kun laittaa kulmat, niin hyvällä tsägällä ne on iltapesunkin aikaan vielä täysin priimakunnossa. Koska mulla on todella hennot kulmat luonnostaan, niin meikin kestävyys on aika iso plussa!

NAAMIO: Emma S. - ageless oxygen mask
Toimii edelleen! Lisää aiheesta täällä.
VARTALOKUORINTA: Natura Siberica, Fresh Spa, Royal Caviar Body Scrub
Vuoden viime 
metreillä testattu tuote ja uusi suosikkini! Lue lisää aiheesta täältä.

HIUKSET: Balmain Paris Hair Couture
Sanoisin, että 
hiustuotteissa olen vähinten uskollinen, koska en ole huomannut niin selkeää eroa eri tuotteiden välillä. Tummilla hiuksilla toimi paremmin toiset tuotteet, vaaleilla taas ihan eri tuotteet. Samoin pitkillä hiuksilla käytin yhtä, lyhyillä toista… Jossain vaiheessa tykkäsin jostain tuoksusta, raskausaikana kaikki tuoksut ovat ällöttäneet. Erilaista shampoota olen testannut tänä vuonna vaikka millä mitalla, mutta parhaiten mieleen ovat jostain syystä jääneet Balmainin hiustuotteet (näistä lisää täällä ja täällä). Kuivashampoo oli hyvä ja matkakokoiset shampoo ja hoitoaine jäivät mieleen Dubain matkalta. Valitettavasti matkakokoja en ehtinyt testaamaan kovinkaan montaa kertaa ja lopulta, tyhmä minä, unohdin purkkien pohjat Långvikin kylpytakin taskuun! Arghhh…. Todennäköisesti ostan seuraavaksi shampoot Balmainilta, niin pääsen testaamaan niitä paremmin.
MEIKKIVÄLINEETZoeva -meikkisiveltimet ja Beautyblender
Zoevan 
meikkisiveltimillä on ylivoimaisesti paras hinta-laatusuhde, suosittelen, että menet saman tien niiden verkkokauppaan ja tilaat sieltä edes jotain testiin!! Lisää siveltimistä täällä. Beautyblender taas on ylivoimaisesti paras ja myös ensimmäinen meikkisieni, jonka olen ottanut käyttöön. Myönnettäköön, että kiireessä käytän edelleen sormia, mutta jos aikaa on vähän enemmän tai haluan täydellisen meikkipohjan, niin ei ole Beautyblenderin voittanutta! Lisää aiheesta löytyy täällä.

KYNNET: Chanel -kynsilakanpoistoaine
En väitä, etteikö kahden euron tuote ajaisi samaa asiaa, mutta Chanelin tuotteessa on kerrankin miellyttävä tuoksu, ihana ulkonäkö tekee kynsilakan poistosta aika ylellistä arjen hemmottelua, lisäksi se on tehokas ja pssss…ei muuten maksa tax freessa paljon mitään!
Paljon muuta varmaan jäi vielä mainitsematta ja onhan mulla lukuisia suosikkeja jo pidemmässä käytössä sekä omat suosikkini matkustaessa, mutta tässä ehkä viimeisimmät listalla. Nämä ovat tulleet jäädäkseen…ainakin kunnes jokin jokeri osoittautuu vielä paremmaksi! J
___________________________________________
Mitä ohjelmaa teillä on uuden vuoden aatoksi? Me lähdetetään koiruleiden kanssa perinteisesti mökille raketteja pakoon, tehdään kolmen ruokalajin illallinen ja ehkä fiilistelen jotain glitterjuttuja netistä, kun niillä ei ole tänäkään vuonna oikein käyttöä oikeassa elämässä. Olisi ihanaa laittaa kunnon meikki ja juhlamekko päälle, mutta tyydyn pakkaamaan tähtisadetikut, hummerit ja alkoholittoman skumpan kassiin, haha! Onneksi Mollukin vaikuttaa tänään jo pikkaisen pirteämmältä, jalalla se ei vielä astu, mutta takana on paremmin nukuttu yö ja aamuinen hännänheilutus – ihan parasta! <3
Jos en palaa tänne tänään erikseen uuden vuoden toivotusten kera, niin seuratkaa mua instassa ja oikein superihanaa ja räiskyvää uutta vuotta teille kaikille! J

4 kommenttia:

  1. Voisinkin seuraavaksi kokeilla Anastasia Beverly Hills -kulmatuotteita. Tällä hetkellä on käytössä Bobbi Brownin kulmakarvageeli, joka on ollut kyllä tosi hyvä, mutta vaihtelu virkistää :) Ja ihanaa, kun olet tullut takaisin! Toivottavasti Mollu voi hyvin ja paraneminen edistyy :) -E

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Kiitos viestistäsi, ihan huippua että vanhat lukijat löytävät tänne pikkuhiljaa takaisin! :) Ja noi ABH-tuotteet on oikeesti tosi hyviä, kulmakarvageeleissä ei nyt ehkä ole niin kovin paljon eroa mutta noihin kahteen muuhun olen jäänyt todella koukkuun! :)

      Poista
  2. Ja hyvää uutta vuotta! -E

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...