sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

Favourites


Tässä ovat kaksi mun tämän hetken suosikkituotetta, jos puhutaan kestävästä meikistä. Anastasia Beverly Hills -kulmakarvageeli ja Urban Decay All Nighter Makeup Setting Spray.

Olen äärimmäisen laiska korjailemaan meikkiä päivän aikana ja äärimmäisen huono heräämään aamuisin. Jos jokin tuote helpottaa aamurutiinejani ja lisäksi saa meikin kestämään koko päivän, niin se jää pysyvästi käyttöön. Olen esimerkiksi ollut koko kevään liian väsynyt ja liian laiska käyttämään meikinpohjustusainetta, joten meikin kiinnittävä suihke on ollut pelastus! :)



Meikin kiinnityssuihke on tosiaan Urban Decayn ja tällä hetkellä sitä ei valitettavasti taida saada Suomesta, mutta hetken päästä tämäkin tilanne muuttuu. :) Muuten, tässä yksi tragikoominen juttu liittyen mun väsymykseen. Suihkutin tässä muutama päivä sitten UD:n sijaan meikkisiveltimien puhdistusainetta suoraan kasvoille. Oikea loppuhuipennus ja viimeinen silaus meikille, heh.... Ei kyllä paljoa naurattanut sillä hetkellä....



























Toinen tuoteihastukseni on värillinen Anastasia Beverly Hillsin kulmakarvageeli. Se tuo karvoille kivasti väriä ja pitää kulmat ojennuksessa koko päivän!!! (Mulla on myös saman merkin kynä ja värivoide käytössä ja olen ollut kaikkiin tuotteisiin todella tyytyväinen.)

Seuraavana kosmetiikan ostoslistalla on tuote, jota olen himoinnut jo hetken aikaa, nimittäin Armanin Fuid Sheer. Voikohan kosmetiikasta saada koskaan tarpeekseen? ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...