torstai 16. huhtikuuta 2015

Black&Grey






















(Kuvat: Pinterest)

Vaikka kevät on pitkällä ja kesä lähestyy, tällä hetkellä mua inspiroi värien sijaan mustan ja harmaan yhdistelmä. Mielessä on montakin asukokoisuutta, jotka vaatisivat paljaita sääriä ja oikeanlaisia kenkiä ja mm. tuohon kenkäongelmaan mulla tuntuu kaatuvan yksi jos toinenkin asu. Erityisesti kaipaisin kivoja tenneraita, ehkä varrellisia, mutta en ole vielä törmännyt sopiviin missään. 

Tänään mä päätin laittaa päälle harmaat farkut, mutta vaihdettuani kaksi yläosaa totesin, että kumpikaan ei sovi ja valitsin lopulta kolmannen vaihtoehdon, mustan neuleen. Sitten oli aika lähteä ja totesin, etteivät housuihin sopineet yhdetkään neljästä kenkäparista. Oli vähän kiire, mutta ei auttanut kuin mennä vaihtamaan housut, jestas. Tällainen vaatteiden vaihtaminen ei ole yhtään mun tapaista!! Yleensä tiedän tasan tarkkaan mikä sopii mulle ja mikä sopii minkäkin kanssa ja jos väsyttää pelaan varman päälle. Joo kengille olisi tosiaan tarvetta, mutta mulla on mielessä aivan toisenlainen törsäyskohde, heh... Siitä ehkä myöhemmin lisää! ;)

2 kommenttia:

  1. Eihän siitä mihinkään pääse - hyvältähän nuo näyttävät!
    Välillä käy pukeutumisen kanssa noin. Työaamuina vähän ikävää tosin...
    Miia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta! No niinpä näyttävät, aika hyvä esimerkki siitä, miten yksinkertaisilla vaatekappaleilla ja väreillä saa lopulta aika makeita asukokonaisuuksia aikaiseksi.... :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...