sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

I need a new hairstyle






















Mulla on ollut tapana käydä parin kuukauden välein kampaajalla jo muutaman vuoden ajan. Aina kun olen käynyt, olen myös varannut seuraavan ajan valmiiksi. Viimeksi kun kävin loppuvuodesta kampaajalla en tiennyt yhtään miten tammikuussa on treenejä ja oli vähän muitakin suunnitelmia, joten päätin, että varaan ajan vasta alkuvuodesta.

Jossain vaiheessa väri haalistui aika kivaksi, eikä juurikasvuakaan näkynyt. Myös pituutta halusin kerrankin kasvattaa, koska tasoittamisella leikkautui aina pois just sen verran mitä hiukset ehtivät kasvaa. Sitten päätin, etten mene kampaajalle ennen Dubaita, koska väri kuitenkin haalistuisi auringossa ja muutenkin rantaloman jälkeen on kiva laittaa tukka kuosiin. Ja yhtäkkiä tuntuukin etten voi odottaa kampaajaa enää päivääkään!!!! Lisäksi tekee taas mieli lyhentää hiuksia ja päästä tuntuu kasvavan entistä harmaampaa hiusta! Apua!!

Sen lisäksi etten saa aikaiseksi ajanvarausta, mulla on vähän hakusessa mitä seuraavaksi tekisin. Yhtenä päivänä haluan tummat hiukset, toisena vaaleat, kolmantena balayagen...johon ehkä kuitenkin päädyn yhä useammin, koska sillon voin olla samaan aikaan sekä tumma että vaalea. Toinen juttu, mitä olen miettinyt jo viime keväästä asti, että lyhentäisin hiuksia takaa, nyt kun etuhiukset ovat vihdoinkin kasvaneet riittävän pitkiksi....hmm...

Missä te muuten käytte kampaajalla? Onko jotain erityisiä suosikkipaikkoja pääkaupunkiseudulla? Entä mitä olette tottuneet maksamaan väristä ja leikkauksesta? Mikä on teille tärkeintä - henkilö, tuotteet, lopputulos, kampaamon tunnelma vai kenties hinta?

(Kuvat ja tiedot löytyvät mun Pinterestistä.)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...