keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

Dubai shopping

 




















































Mun shoppailut jäi Dubaissa surullisen vähäisiksi, sillä mistään ei ollut kokoja taikka malleja tarjolla. Odotin mm. Repetton-liikettä ja sitä, että olisin löytänyt balettiin yhden kietaisupaidan, mutta sitä ei ollut kuin lasten koossa. Victoria's Secretilla ei ilmeisesti myydä enää ollenkaa kahta alaosamallia ja rintsikoista tai bikineistä tai urheilutopeista ei löytynyt mistään mun kokoa!! :(  Birkenstockin sandaaleitakaan ei löytynyt, pöh.

Tyydyin siis ostamaan vain suosikkirasvojani (tällä hetkellä tykkään erityisesti Secret Charm ja Aqua Kiss tuoksuista, mutta ostin myös uutta vaniljatuoksuista rasvaa), uuden Diptyquen kynttilän, uuden hyväksi havaitun Sephoran kookoskuorinnan ja yhden meikkisiveltimen. Meikkisiveltimestä olen kyllä erityisen tyytyväinen, koska olin etsinyt viuhkamallista, isoa ja pehmeää sivellintä jo tovin, mutta kaikilla näillä ominaisuuksilla varustettua sivellintä ei vaan löytynyt mistään. Ja koska rahaa säästyi, niin mä yritän edelleen kuumeisesti miettiä, mikä voisi olla mun virallinen synttärilahja? :) Sain myös aikamoisen laukkuhimotuksen kehitettyä reissun aikana, kiitos ladie's nightin viikko sitten, heh... Tästä myöhemmin lisää. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...