maanantai 9. maaliskuuta 2015

Birkenstock

(Kuvat: Pinterest)

Mitä mieltä te ootte Birkenstockin sandaaleista? 

Vielä vuosi sitten mä yhdistin kyseiset kengät terveyssandaaleihin ja muistan tepastelleeni sellaisilla pitkät työvuorot Stockmannin myyjänä, heh, kylläpä tuntuu, että siitä on aikaa... Viime vuonna Celinen sandaalit nähtyäni Birkenstockit tuli ensimmäisenä mieleen, mutta olin melko varma, että kyseessä olisi ohimenevä trendi. Hetkeä myöhemmin myös Birkenstockin ilmestyivät katukuvaan, blogeihin ja Pinterestiin. 

Sen verran mitä oli viime kesänä tarve, käytin omia vanhoja (todella vanhoja) sandaaleitani ja päätin olla ostamatta uusia.  Klassinen malli ei sinänsä ole miksikään muuttunut, mutta tänä kesänä musta tuntuu, että haluaisin panostaa uusiin. Ehkä kokomustiin, jos sellaiset sattuisi löytymään Dubaista....

Omistatteko Birkenstockit tai onko sandaalitrendi ylipäänsä teidän juttu? Minkä kanssa yhdistäisit Birkenstockit? :)

4 kommenttia:

  1. Mun mielestä noi on jotenkin niiin ihania, oon miettinyt että ostaisin tuollaiset kesäksi itselleni. Luulen, että ne vois toimia ainakin shortsien tai mustien farkkujen kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotain tollaista mäkin ajattelin, valitettavasti vaan mun kengät eivät löytyneet ainakaan Dubain liikkeistä... :)

      Poista
  2. Hei. Minulla on ollut kotikäytössä ainakin 15 vuotta Birkenstockit, pistokkaat. Olen käyttänyt niitä todella paljon. Ostin Helsingistä vuosi siten uudet kengät 'takahihnalla'. Niiden käyttö on ollut aika vähäistä. Kesällä sirommat sandaalit tuntuivat paremmilta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mulla kanssa kestäneet edelliset kengät varmaan jo yli kymmenen vuotta. Ja toisinaan ollut samoja ajatuksia, Havaianasin flipflopit on jotenkin kivemmat rannalla... Toisaalta, aika ihanaa, että voi pitää terveyssandaaeita jalassa ja olla silti trendikäs! ;)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...