sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

Balmain Paris - Hair Couture: Travel sizes

Kirjoittelin aiemmin tässä postauksessa, että sain testiin Balmainin hiustenhoitotuotteita. Selvyyden vuoksi mainittakoon vielä, että olin alunperin tilaamassa näitä tuotteita itse, eli kyseessä ei ole maksettu blogipostaus. Matkalla mulla oli käytössä Balmainin matkakokoiset Moisturizing -shampoo ja Moisturizing -hoitoaine, sekä kuvasta puuttuva hiuksiin jätettävä hoitoaine ja nämä on ihan mahtavia kaikki kolme!!!! :)

 

























Mun hiukset takkuuntuu todella helposti, eikä kloori, merivesi ja rajuhko tuuli helpota yhtään asiaa. Näillä tuotteilla sain hiukset joka kerta silkkisen pehmeiksi, ilman, että ne tuntuivat raskailta. Hiuksien harjaaminen oli kuin leikkiä, vaikka tähän mennessä tasan yksi tuote (vanha suosikkini Healthy Sexy Hairilta) on pystynyt tähän, ja tuoksu on mun mielestä aivan ihana. Edelleen. :)

Koska matkalla yritin minimoida pullojen määrää testasin hiuksiin jätettävää hoitoainetta myös kuiviin hiuksiin. Yllättäen sainkin föönäyksen jälkeen yksittäiset leijuvat hiukset taltutettua ja ehkä vähän kiiltoakin samalla hiuksiin.... Tykkään!!

Olen muuten onnistunut keräämään kaikki suosikkituotteeni matkakokoisina vihdoin ja viimein, ja jos teitä kiinnostaa, niin voisin tehdä oman postauksen kaikista matkakokoisista tuotteista? Tämä voi olla senkin puolesta kiinnostava postaus, koska siinä todella on kaikki suosikkini. Kylppärin kaappi on täynnä erilaisia pulloja ja purnukoita, mutta kun on reissun aika, niin vain tärkeimmät pääsevät mukaan! Muutenkin mun mielestä parhaimmat blogipostaukset ja lehtijutut ovat joko kurkistuksia toisen vaatekaappiin tai meikkipussiin - onko teillä samanlaisia kiinnostuksen kohteita, hih?? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...