keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

Bags, bags and more bags

bags


Blogijuttuja ei pidä miettiä liikaa. Arvatkaa vaan miten monta kertaa olen jättänyt kirjoittamatta kun olen miettinyt sitä, että ketä tämä mun postaus oikein kiinnostaa?! Todellakin elämän tarkeitä asioita, heh... Ajattelin kuitenkin pitkästä aikaa kirjoittaa laukuista, koska teitä voisi kiinnostaa. Vaikka olen tällä hetkellä melko tyytyväinen mun laukkutilanteeseen, en todennäköisesti pääse koskaan siihen tilanteeseen, jossa en suunnittelisi tai etsisi jo seuraavaa. Tällä hetkellä mielessä on aika mustanpuhuvaa veskaa ja  pari mallia, jotka multa löytyy jo entuudestaan.

Yleensä mun on aika vaikeaa löytää laukkua, joka vastaa kaikkia kriteereitani, mutta Givenchyn Antigona ja Celinen box bag ovat osoittautuneet käytössä niin supereiksi, että voisin hyvin kuvitella ostavani molemmat vielä mustina. Pienistä laukuista mun silmää miellyttää myös yllä oleva Saint Laurentin laukku.

Balenciagan kohdalla voisin hieman repäistä ja harkita sitä myös mokkaisena ja ehkä jopa värillisenä. Celinen laukut ovat suurin ihastukseni ja jokin malli voisi olla kiva myös beigenä tms... Mä toivoisin kovasti, että laukkukokoelmani saisi jossain kohtaa täydennystä värillisistä yksilöistä, mutta yksikään laukku ei ole värillisenä vielä kolahtanut, eniten ehkä Fendin mallit, mutta toistaikseksi painotan sanaa "ehkä"....

Mikä on teidän seuraava unelmalaukku? Olisi aika kiva kuulla pitkästä aikaa miten tilanne on muuttunut, koska trendit tulee ja menee... :)

4 kommenttia:

  1. Meidän listoissa on vähän samaakin ;) Givenchyn Antigona tai Balenciaga tulee luultavasti olemaan seuraava laukkuhankintani :) Samoin Vuittonin Alma BB-kokoisena houkuttelee, se olisi varmasti kaunis mutta myös käytännöllinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, käytännöllisyys on aina iso plussa!!! :) Kokemus on osoittanut, että kaikki epäkäytännölliset kengät, laukut ja vaatteet jää lopulta käyttämättä...

      Poista
  2. Mä ole niin ihastunut Marja Kurki (miten tää taivutetaan) Kurjen laukkuihin. ÄÄ kävin kattomassa niitä livenä, ne on liian hienoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, tuo olikin yllättävä veto! Täytyy tutustua paremmin valikoimaan, itse yhdistän MK:n vahvasti huiveihin... :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...