maanantai 26. tammikuuta 2015

My walk-in closet

En olekaan tainnut jakaa kuvia vaatehuoneestani, mutta törmäsin näihin kirppiskuvia etsiessä ja ajattelin, että onpahan sentään jotain...




























Värit ei ole näissä kuvissa ihan parhaat eikä tästä ihan näykään kaikki, mutta mä yritän ottaa joku päivä paremmat kuvat. Katossa mulla on pieni kristallikruunu ja lattialla musta talja. Vasemmassa reunassa on vielä antiikkityylinen peili.

Kokonaisuus on itse asiassa aika kiva, mutta näköjään juskus on hyvä katsoa kokonaisuutta linssinkin läpi! Kuvissa näyttää siltä, että vaatteita on hemmetisti, vaikka mä kuinka yritän harventaa rivejä ja ostosmääriä - ilmankos tuntuu, että on aina jotain uutta myytävää... ;) Surullisinta on ehkä kuitenkin se, että tällä hetkellä mä tunnun pärjäävän vain murto-osalla noista vaatteista! Olen niin väsynyt, etten jaksa juuri panostaa, eikä ole ollut tarvettakaan... Toki kun lähes kaikki alusvaatteita lukuun ottamatta on hengarissa ja tässä on kesä- ja talvi- ja juhlavaatteet, niin kaikesta ei voisi mitenkään luopua, mutta silti...

Kiinnostaisiko teitä jokin asia yrityisesti, niin voin joku päivä kirjoitella, kun on sopiva hetki...? :)

4 kommenttia:

  1. Sun walk-in closet on hienoin ja kadehdittavin mitä tiedän! *tahtoo joskus samanlaisen* :)

    -S-

    VastaaPoista
  2. siis ei voi muuta sanoa ku WAU!!! olin iha varma että näiden kuvien on pakko olla tumblrista, mutta ei! se on oikeesti sun kaappi, huhuh ;o <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se mun, heh! :) Ei tästä kyllä paljon näy, mutta kiitos kuitenkin! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...