keskiviikko 21. tammikuuta 2015

Emma S. - ageless oxygen mask

 
 

Naamio kuuluu varmasti jokaisen naisen kylppärikaapin arsenaaliin, mutta harvemmin olen pystynyt sanomaan naamiosta, että vaikutus näkyy välittömästi! Toki kosteuttavat naamiot kosteuttavat ja kaikkien hehkuttamat Glamglow-naamiot on ihan hyviä nekin, mutta tästä happinaamiosta voin aidosti sanoa, että se tekee ihmeitä!

Naamio on geeliä, kun sitä levittää kasvoille, mutta 10 minuutissa tapahtuu ihmeitä, se vaahtoutuu itsekseen kasvoilla ja sitten katoaa - haihtuu tai imeytyy...jotain ihmeellista kuitenkin tapahtuu, sillä iho näyttää siltä, miltä sen kai aidosti kuuluukin näyttää - terveeltä ja hyvinvoivalta! Ihan kuin olisit käynyt lenkillä tai reippaillut ulkoilmassa, tosin oma naamani ei näytä niin raikkaalta silloinkaan, ei edes aurinkoloma saa sitä hehkumaan samalla tavalla!! Lopuksi vielä huuhtelu ja voila! :)

Oletteko kokeilleet Emma S. -tuotteita? Tämä voisi olla ihan oiva tuote aloittaa kokeillut, ei nimittäin yhtään huono vaihtoehto ennen juhlia, h-hetkeä tai valokuvausta! ;)


8 kommenttia:

  1. Kuulostaa mielenkiintoiselta naamiolta :) Itseltäni puuttuu kaapista juurikin naamio, joten tätä voisi kokeilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan nuo aina aika henkilökohtaisia asioita, yhdellä toimii jokin ja toisella jokin muu, mutta mä olen ollut kyllä todella tyytyväinen! :)

      Poista
  2. Mäkin tahdon!
    Mistä olet hankkinut?

    Palomina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin Stockalta, maksoi muistaakseni jotain 40€ luokkaa... :)

      Poista
  3. Kuulostaa tosiaan hyvältä. Mä olen kyllä toivottaman laiska käyttämään naamiota, pitäisi taas reipastua. Olen menossa kasvohoitoon jonka sain mieheltä lahjaksi, hoitojen jälkeen jaksan aina ehkä kuukauden tsempata mutta sitten ne taas jää. Jos nyt tähtäisi edes pariin kuukauteen :)

    t. Tiiu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä naamiossa on vielä se hyvä puoli, että sen jälkeen on tosi raikas olo, vaikka kasvoja ei huuhtelisikaan, joten sitä on helppoa ja miellyttävää käyttää, ei tarvitse mm. varoa niin paljon hiuksia kuin esim. mutanaamioiden kanssa, kun niitä yrittää jynssää pois... :)

      Poista
  4. Kicks myy sarjaa. Olen käyttänyt sitä enzyme peel mask vai mikäköhän sen nimi olikaan, ihan ok tuote. Unohdin sen vaan landelle, niin en ole sitä säännöllisesti päässyt käyttämään...

    H

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä tietää, että sieltäkin saa! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...