sunnuntai 18. tammikuuta 2015

Ballet Beautiful

Joulutauko on nyt ohi ja viime viikolla alkoi taas baletti. Kolmen tunnin jälkeen olen jälleen totaalisen koukussa lajiin!! Selkä vaan vähän kipeytyi taas viikonloppuna, mutta ihme kyllä lääkkeet ja balettiliikkeet auttoivat melko nopeasti, kun taas istumisella on ihan päinvastainen vaikutus ja olen yrittänyt syödä pikaisesti jäämättä sen pidemmäksi aikaa istumaan pöydän ääreen... Katsotaan miten töihin meno sujuu tällä viikolla vai jäänkö mahdollisuuksien mukaan kotikonttorille venyttelemään lattialle koneen kanssa... ? Balettia en todellakaan halua jättää varsinkin kun liikunta tuntuu auttavan.




Olen nyt miettinyt jopa siirrettävän balettitangon hankkimista kotiin, mutta odotellessa olen katsonut Mary Helen Bowersin videoita, sillä näistä saa hyvää jumppainspiraatio niille päiville kun ei ole balettituntia. Olen tässä harmitellut sitä, etten aloittanut balettia jo vuosia sitten ja jopa ennakkoharmitellut sitä, että mä sitten teen jos jonain päivänä joutuisin pitämään baletista kuukausien tai jopa vuosien tauon lasten hankkimisen myötä?!!

Tyhmää tällainen jossittelu, mutta mä olen kertakaikkisen koukussa balettiin ja mitä enemmän harjoittelen sitä enemmän tekee mieli harjoitella lisää. :) Sinänsä aika ihana tunne, kun vihdoin on taas laji, johon suhtaudun intohimoisesti... Parasta tässä on kuitenkin se, että Mary Helen on tanssinut balettia viimeiseen asti ja tartuttanut Ballet Baby- innostuksen myös Doutzen Kroezille. Jos joskus tilanne vaatisi, niin hankkisin aivan varmasti Mary Helenin Ballet Baby -videon!




Tajusin yöllä, että olen vihdoin oppinut yhden koreografian, jota harjoiteltiin viime marraskuussa ja nyt tehtyäni sen kerran viime viikolla hoksasin, että osaankin tehdä sen nyt yksin ilman, että tarttee kurkkia opettajan liikkeitä, jippii! :)

Ballet Beautifulia harrastavat nyt vissiin kaikki, mm. Victoria's Secretin enkelit ja Elin Kling. Oletteko te tutustuneet Ballet Beautifuliin tai kokeilleet aikuisbalettia? :)

P.S. Huutonetissä nyt myös uusia kohteita! ;)
 

2 kommenttia:

  1. Missä tai kenen tunneill käyt? Fatima on huippu.

    SM

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käyn kolmessa eri paikassa, mutta Fatima ei kyllä sano mitään... :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...