sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Bobbi Brown: Beauty Stories to Inspire Confidence



























Mä olen ollut jo pitkään ihastunut Bobbi Brownin meikkeihin (ostin niitä eilenkin taas kolminumeroisella hintalapulla), joten oli vain ajan kysymys koska innostukseni siityisi kirjoihin. Vinkaisin tästä kirjasta jo aiemmin, mutta nyt luettuani siitä yli puolet totesin, että on aika jakaa muutama kuva ja ajatus lisää...


Mä tykkään myös Bobbi Brownin filosofiasta - yleisesti elämän, kauneuden kuin meikkaamisenkin osalta. Mä tykkään siitä, miten vain muutamalla Bobbi Brown tuotteella syntyy helppo ja upea lopputulos ja miten vain muutamalla pienellä kikalla jokaisesta naisesta kuoriutuu entistä upeampi oma itsensä. Meikit eivät piilota persoonaa taakseen vaan korostavat henkilön parhaita puolia. 

Miettikää, tuo silmämeikki ensimmäisessä kuvassa, jonka jaoin eilen instassa, syntyi parissa minuutissa ja vain kahdella tuotteella!!! Mä ymmärrän, että kuvasta ei mainaa saada selvää, mutta se oli oikeesti todella, todella kiva, joten olihan mun sen jälkeen pakko ostaa molemmat tuotteet.... :)





























Jos jollakulla on vielä joululahjapohdinnat kesken, niin sanoisin, että kirja voisi olla osuva henkilölle, joka on kiinnostunut kosmetiikasta tai kauneudesta tai kaipaa viisaita sanoja tienristeyksessä. ;)

Bobbi Brown - Pretty Powerful
Beauty Stories to Inspire Confidence
Start-to-Finish Makeup Techniques to Achieve Fabulous Looks


2 kommenttia:

  1. Kerro lisää sun tienristeyksestä!
    Sellaisessa itsekin..

    Paloma

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Usko pois, mun on tehnyt pitkään mieli kirjoittaa aiheesta, mutta tuntuu vaikelta löytää sanoja, niin että voisin kertoa jotain, mutta en liikaa, jotta asiat eivät välttämättä päädy vääriin korviin... ;) Voimia sun tienristeykseen ja jos tuntuu siltä, että voit lähettää mulle sähköpostia. :) Rauhallista joulunaikaa!

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...