torstai 16. lokakuuta 2014

Sensai Silk 10 Minutes Relaxing Mask





























Dermalogican tuotteiden ohella mä tykkään myös todella paljon Sensain tuotteista. Kaikkia en ole koittanut, mutta kaikki ne, joita mä olen koittanut, ovat jääneet pysyvästi mun kosmetiikka-arsenaaliin. Kosteusvoiteesta ja silmänympärysvoiteesta olenkin joskus kirjoitellut, mutta halusin vinkata myös tästä kosteuttavasta naamiosta: Sensai Silk 10 minutes Relaxing Mask.

Eikö olekin ihanat värit nyt ulkona?! Ihmiset varmaan katsoo ja ihmettelee kun mä hullu kuvailen puhelimella värikkäitä lehtiä siellä ja täällä... Mun paras ruskamuisto liittyy varmaan lapsuuteen, kun oltiin iskän kanssa lähipuistossa ruokkimassa oravia pähkinöillä ja löydettiin yksi kätkö, jonne oli piilotettu kaksi (!) pähkinää. :) Ja oli se Lappikin niin kaunis syyskuussa vuonna X....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...