lauantai 25. lokakuuta 2014

Outfit inspiration

Remontin viimeistelyt vievät tällä hetkellä kiitettävästi rahaa ja koska niin loppuvuonna kuin heti alkuvuonnakin on tiedossa isoja kulueriä, niin nyt jos koskaan on väärä hetki ostaa mitään ylimääräistä!! Ei auta, vaikka mielessä pyörii tauotta pari-kolme laukkua ja yhdet kengät...ja yksi pöytä....heh.

pikkujoulut1

Yleensä kollaaseja tulee tehtyä niistä jutuista, joita kulloinkin himoitsee, mutta ajattelin tehdä vaihteeksi kollaasin olemassa olevien vaatteiden ympärille, sillä esimerkiksi kahdet pikkujoulut lähestyy ja olisi tyhmää ostaa mitään "kivaa" vain yhtä kertaa varten.

Tässä siis mun ajatus asusta:
1. Nahkahame: Mulla Christelle&Co, vastaava täällä, täällä ja täällä
2. Nahkainen t-paita: mulla Muubaa, vastaava täällä 
3. Kengät: mulla Christian Louboutin, vastaavat täällä, täällä ja täällä
4. Punainen clutch: mulla Alexander Wang, vastaava täällä

Meikiksi taas ajattelin; hehkuvaa ihoa, nudeja sävyjä luomille, tummat rajaukset ja punaista huulipunaa. Jos aika riittää, niin hiukset voisi laittaa auki ja suurille laineille... :)

P.S. Tuo Zign-kenkämerkki ei ole mulle tuttu, mutta nuo vaaleat kengät on todella kivat...jaiks! Olikohan tämä postaus nyt sittenkään niin hyvä idea..? :) 


(Postaus sisältää mainoslinkkejä. / Commercial links.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...