lauantai 27. syyskuuta 2014

Zara Home























(Kuvat: Zara Home)

Hitsi, syksyllä on kaikesta kiireestä huolimatta iskenyt taas sellainen pesänrakennusvimma! Kesällä annoin remontin olla ja keskityin muihin asioihin, mutta nyt taas tekisi mieli viimeistellä kaikkia yksityiskohtia... Luonnollisesti olen taas poltellut kynttilöitä edes hetken töiden ja nukkumaanmenon välissä ja olen hakenut perjantaisin tuoreita kukkia kotiin...

Tällä hetkellä Zara Homessa on vaikka mitä kaikkea ihanaa! Harmillisesti vaan asunnossa ei ole enää tilaa taikka tarvettakaan isommille esineille.... Esimerkiksi nämä kaksi kuvaa ovat ihan mun suosikkivärimaailmaa, samaa olen käyttänyt nytkin makuuhuoneessa. Tekisi kyllä niin mieli hankkia tollainen karvainen torkkupeitto ja nuo marmoriset kylppärijutut ja tuon tarjottimen ja lakanat...heh!

Olen muuten kuullut, että Zara Homen lakanat on todella hyviä! Onko teillä kokemusta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...