sunnuntai 21. syyskuuta 2014

SwissBrows


























Äh, mä en kestä! Flunssan kanssa eletään jo neljättä viikkoa ja töitä on ihan liikaa, tuntuu, että viikonlopun jäljiltä olen entistä väsyneempi. Olen yrittänyt saunoa ja nukkua niin paljon kuin pystyy, mutta kotihommatkin oli jonkun hoidettava...

Mulla on myös menossa kulmakarvojen kasvatusprojekti. En ole koskaan kunnolla nyppinyt kulmiani, koska ne ovat aina olleet todella ohuet ja onnekseni jo luonnostaan oikean malliset. Sen sijaan olen aina käyttänyt kulmakynää, luomiväriä ja/tai kulmakarvageeliä. Jonkin aikaa sitten hankin myös kulmakarvaseerumin ja toivon todella, että tästä on apua! Onko teillä kokemusta kyseisestä tuotteesta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...