keskiviikko 10. syyskuuta 2014

päivän asu

























Ei mitään laatukuvia, mutta jotain sentään. Tänään nimittäin päätin, että otan pitkästä aikaa asukuvat vaikka mikä olisi, ja taistelinkin kiukulla pitkän päivän jälkeen itselaukaisimen paikalleen. Taito oli selvästi ruostunut, sillä en mainannut ensin edes saada itseäni mahtumaan kuvaruutuun!

Laiton tänään myös pitkästä aikaa päälle Phillip Limin nilkkurit ja vasta ottaessani ne pois tajusin kuinka korkea korko niissä onkaan! Kengät on yllättävän hyvät jalassa kun kävelee, mutta laitettuani varpaat sukkasilla maahan, jalan asento tuntuikin yhtäkkiä todella oudolta, ihan kuin joku olisi vetänyt varpaita ylös kohti ilmaa! Nyt tuntuukin taas taivaalliselta olla UGGin tohvelit jalassa! :) Muuten, jos joku tykkäsi tohveleistani viikonlopun postauksessa, niin nyt niitä saa myös täältä. Etsin alunperin valkoisia tohveleita, mutta päädyin harmaisiin ja ne sopii asunnon sisustukseenkin niin paljon paremmin. Kuinka moni on muuten ostanut tohvelit mätchäämään sisustukseen? ;)

Niin ja sitten mä löysin sisäisen ballerinani! Kerron tästä ehkä myöhemmin lisää, mutta olen vieläkin ihan liekeissä maanantain tunnin jälkeen! :) ...ja pyydettiin mua mallitoimistoonkin, heh. Mutta ennen kaikkea olen liekeissä siitä, että näen viikonloppuna perheeni, jotka asuu nyt ulkomailla, enkä olen nähnyt heitä juuri juhannuksen jälkeen! Täytyy nauttia siitä tunteesta, kun on jotain kivaa, mitä odottaa... :)

(Postaus sisältää mainoslinkkejä. / Commercial links.)

2 kommenttia:

  1. Tuo laukku on kyllä aivan upea! <3 Oletko ollut siihen tyytyväinen, miltä tuo koko tuntuu käytännössä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ollut TODELLA tyytyväinen - koko on just hyvä ja väri on ihan mun suosikki nykyään! :) Onneksi en ostanut taas mustaa laukkua. Tosin laukku on kyllä niin kiva, että voisin ottaa sen hyvin toisessakin värissä... ;)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...