keskiviikko 24. syyskuuta 2014

OOTD




Joku lukijoista pyysi nähdä uudet takkini ja saappaani, joten tässäpä ensimmäiset kuvat. Kuvan ruskea takki löytyi Massimo Duttin NYC / 5th Avenue limited collection -mallistosta. Mun mielestä takki on ihanan värinen ja ihana pörröinen, siinä on aitonahkainen ruskea vyö ja tykkään villatakkimaisesta mallistakin hurjasti, se on sopivasti erilainen kuin yksikään aikaisempi takkini.

Onko täällä hyviä valokuvaajia? Mun elämäntilanne on tällä hetkellä niin hektinen, ettei mulla ole itse oikein aikaa opetella ja testailla kameran säätöjä, mutta kertoisiko joku mulle suoralta kädeltä, miten kuviin saisi lisää terävyyttä ja kasvoihin väriä? En tiedä käsitteleekö kaikki bloggaajat kovin paljon kuvia tai meikkaako asukuvia varten ihan erikseen, mutta mä en sitä kerkiä taikka jaksa tehdä ja ehkä osittain flunssankin takia näytän aina superkalpealta / valottuneelta. Ei ollut sinänsä tarkoitus analysoida naamaani sen enempää, mutta pikaisista kuvausvinkeistä olisin äärimmäisen kiitollinen! :)

Seuraavaksi näytän teille asukuvien muodossa uudet saappaani ja vielä yhden asun uudella neuleella. Tällein kun luettelee, niin onhan sitä tullut ostettua vaikka mitä, vaikka kaupoissa olen viettänyt viimeisen puolen vuoden aikana korkeintaan pari tuntia yhteenlaskettuna... ;)


2 kommenttia:

  1. Todella kaunis takki! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mäkin olen kyllä todella tyytyväinen, takki on myös mukavan lämmin, joskin tällä viikolla on ollut niin hyinen tuuli, että toppatakkikaan ei olisi ollut liikaa!! ;)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...