perjantai 1. elokuuta 2014

Suits: Rachel Zane style























Olette kyselleet työpukeutumisesta multa moneen kertaan enkä olenkaan tehnyt pitkään aikaan workwear-postausta - Siispä tässä sellainen!

Katsoitteko keväällä Pukumiehiä? Mä kerkesin katsoa aloitusjakson, mutta remppa, asuminen evakossa, koneiden ja telkkareiden hajoaminen, sekä työt veivät kaiken ajan ja olen vasta nyt katsonut ekan jaksan nauhoituksia. Olen koukussa! Hemmetin hyvä sarja - New York, Harvey Specter ja Rachel Zane, jonka tyyli on kolahtanut muhun ihan todella!

Tuntuu, että en haluaisi pukea housuja tai minimittaisia hameita enää koskaan, sen sijaan pidemmät kynähameet ovat alkaneet tosissaan kiinnostaa! :) Ehkä mun pitäisi kuitenkin hankkia ne harmaa ja musta hame, jollaisia mä olen kauan miettinyt ja etsinyt...niillä pääsisi ainakin alkuun, vaikka Rachelin kanssa ei pystyisikään vielä pitkään aikaan kilpailemaan.... Suosittelen tv-sarjaa lämpimästi kaikille, mutta erityisesti niille, joita kiinnostaa siistimpi työpukeutuminen! :)

(Kuvat täältä, täältä ja täältä.)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...