keskiviikko 13. elokuuta 2014

päivän asu




Mä olen päättänyt käyttää hameita niin kauan kuin vaan pystyy! Eilen aamulla satoi vettä ja yritin pitkästä aikaa pukea päälle farkut, mikä harmitti jo ajatuksenakin, mutta farkut tuntuivat niin ahdistavilta päällä, että vaihdoin ne siisteihin housuihin. Niin kivalta kuin syksyn tulo tuntuukin ajatuksen tasolla, käytännössä se on ihan pyllystä! Ihmettelen jos tänä vuonna tulisi sellainen lämmin ja kuulas syksy, että sitä oikeasti kerkeisi käyttää neuleita ja korkkareita ilman, että tarttisi pukea saman tien päälle toppatakin ja talvikengät...joskin, ehkä sitä vielä yllättyy, lämpimiä päiviä on vissiin luvattu vielä syyskuun loppuun! :) Joka tapauksessa, tässä päivän asu - kun hihat lämmittää, niin paljain säärin ja varpain vielä tarkenee hyvin... :) 

Huomasiko kukaan mitään uutta? ;)

6 kommenttia:

  1. Todellakin huomasin - uusi, upea laukku! <3 Saako kysyä, että mistä sen hankit? :) En tiedä vääristääkö kuva, mutta onko laukku ruskea vai musta? Upea se on joka tapauksessa! Ja tyylikäs on asusi muutenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua onnisti, koska sain ostettua sen ihan yksityishenkilöltä, jolla oli vielä kaikki hintalaput yms. tallella ja laukku oli moitteettomassa kunnossa! :) Mutta jos ko. laukku kiinnostaa, niin kannattaa tsekata ainakin Luxbag ja Vestiaire Collective. :) Laukku on tosiaan ruskea, mietin pitkään, mutta tämä oli kyllä hyvä vaihtoehto! Ihastuin väriin jo aikoja sitten ja mustaa mulla on niin paljon muutenkin... Jos huomasit mun syksyn must have -postauksessa, niin siinä oli sama laukku, joten nyt mulla on kamelinvärinen villakangastakki hakusessa, hih! ;)

      Poista
  2. Haaveilemasi laukku. Onnea, mahtava löytö ja Box Bag on täydellinen ja pääsee oikeuksiinsa juuri tuossa värissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo, mä en meinaa saada tarpeekseni Celinen laukuista - kaikki niin kauniita ja erilaisia! Ja täytyy sanoa että toi kokokin on ihan täydellinen! :)

      Poista
  3. Ihana laukku, tyylikäs asu!

    Jaksaisitko kertoa tarkemmin tuosta Vestiairesta? Ottaako se vastuulleen sen, että tuotteet ovat aitoja? On siis luotettava sivusto laukun ostoon?

    Paloma

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mun on tarkoitus tehdä vähän pidempi postaus aiheesta kun kerkiän istua koneelle ajan kanssa, mutta noin yleensä käsittääkseni koko verkkokaupan businessidea perustuu sille, että he myyvät vain aitoja tuotteita ja siksi heillä on kilpailuetu verrattuna esim. ebayhin. Ja tietääkseni he tekevät myös yhteistyötä muotitalojen kanssa, jotta piraattituotteita ei olisi liikenteessä...ja varmistavat tarvittaessa tuotteiden aitouden sitä kautta. Itse olen ollut vielä todella tarkkana sen suhteen että tuote on määritelty uudenveroiseksi, siksi olen ostanut omat juttuni hintalappuineen kaikkineen... :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...