tiistai 12. elokuuta 2014

New from MAC






























Mulla ilmeisesti tärisee todella pahasti kädet, koska tarkkojen kuvien ottaminen tuntuu jotenkin todella vaikealta...? Noh ei siitä sen enempää, ilmassa on sekä väsymystä että innostusta, joten ehkäpä tuo tärinä menee noiden piikkiin. Paljastettakoon kuitenkin se, että mulla on laukku-uutisia! ;)

Kuten mainitsin aiemmin kävin perjantaina MACin meikissä ja hankin kaksi uuttaa tuotetta, joihin olen nyt todella ihastunut! Loppuneen MACin mineraalimeikin tilalle ostin MACin BB-voiteen, joka jättää ihon todella luonnollisen näköiseksi ja siinä on 35 suojakerroin.

Peiteainetta taas mä en ollut ostamassa, koska olin tyytyväinen nykyiseenkin, mutta nähtyäni lopputuloksen tuote oli kuitenkin pakko ostaa ja olen nyt muutaman käyttökerran jälkeen ihan myyty!! MACin Pro Longwear Concealer on todella riittoisa, löysä koostumukseltaan ja se suorastaan sulaa ihoon! Täydellinen lopputulos kestää huomattavasti paremmin kuin mun nykyisellä paksummalla MACin peiteaineella ja vaikkei ihossa olisi ollenkaan puuteria, poskipunaa tai muita tököttejä peiteaine ei erotu ihosta lainkaan, vaikka peittääkin tummat silmänalusen täydellisesti - se yksinkertaisesti sulautuu ihoon ja näyttää todella luonnolliselta! :)

Tarkemmat tuotetiedot:

MAC PREP+PRIME BB BEAUTY BALM SPF 35 - Voit lukea lisää täältä.
MAC PRO LONGWEAR CONCEALER - Voit lukea lisää täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...