lauantai 28. kesäkuuta 2014

on my wishlist



(Kuva: Elin Kling / The Wall)

Olen ennenkin postannut täällä juttuja liittyen Linn Hägglundin tyyliin (katso täältä ja täältä jos olet kiinnostunut), mutta en voinut olla ohittamatta tätäkään kuvaa Linnin laukuista! Kuvassa on kolme laukkua, jotka ovat keikkuneet ostoslistallani jo ties miten pitkään, mutta aika pitkään saavat vielä keikkuakin, nimittän Chanelia, Chenelin WOCkia ja Celinea ei ihan heti pysty hankkimaan! Hihnalliset laukut taitavat olla tänä päivänä mun todellinen heikkous, mä olen jotenkin väsynyt pitämään laukkuja ranteessa, joten toivon niin pieniltä kuin isommiltakin laukuilta jonkinlaista hihnaa, niin että niitä voisi pitää olalla ja saada kädet tarvittaessa vapaaksi... Ah, ja mä kun stressasin siitä, että onko tylsää ostaa kaikki laukut mustina! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...