perjantai 9. toukokuuta 2014

TGIF / Yves Saint Laurent



Onneksi on taas perjantai ja viikonloppu edessä! Olen ollut huono bloggaaja tällä viikolla, enkä ole kertakaikkiaan kerinnyt koneelle...blaah. Yhtenä iltana sallin kuitenkin itselleni pientä hemmottelua ja vietin laatuaikaa ystävän kanssa elokuvissa ja salaatilla. :)

Ajattelinkin vinkaista teille Yves Saint Laurent -elokuvasta - jos viikonloppuna on aikaa, niin käykää ihmeessä katsomassa. Leffa saattaapi olla jollekin ihmiselle turhan taiteellinen, mutta YSL-fanina, mun oli tietysti pakko nähdä tämä ja kylläpä luovan neron elämäkerta pisti miettimään asioita...

Hyvää viikonloppua ja palataan pian taas! Lähden nyt parantamaan maailmaa kaverille... ;)

4 kommenttia:

  1. Miät pidit leffasta? Luin arvostelun joka ei ollut kovinkaan hyvä mutta leffa kyllä kiinnostaisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen todennut, että olen harvoin samaa mieltä arvosteluiden kanssa, enkä itse asiassa ole tämän leffan kohdalla edes lukenut arvosteluja. Itse tykkäsin leffasta, mutta kuten sanottu, tämä on aika Rakkautta & Anarkiaa -tyylinen elokuva, eikä mikään perusjenkki... Aika taiteellinen, aika rohkea, mutta äärimmäisen mielenkiintoinen! :)

      Poista
  2. ^^ sama luin arvosteluita! Mutta pakko nähdä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, jos henkilö kiinnostaa, niin kannattaa katsoa! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...