torstai 29. toukokuuta 2014

I want what she's wearing

(Kuva: Google)

Mä olen kyllä aina ihaillut prinsessa Madeleinen käsikoruja, mutta tämä kuva iski oikein kunnolla! Sophie by Sophien käsikoruja olen ihaillut jo pidemmän aikaa, joten sellainen on varmaan pakko laittaa tilaukseen lähiaikoina, mutta kuinka ihana on hänen ruskealla nahkaisella rannekkeellä varustettu rannekellonsa? 

Entä nuo nauhakorut? Onko kellään muuten tietoa, mistä vastaavia voisi löytyä? Näissä olisi tärkeää just se, että ne on huolella tehty ja värit ovat hillittyjä, koska mä tiedän, että mun ei tule pidettyä mitään neonvärisiä lastenosaston rannekoruja, mitä olen ketjuliikkeissä nähnyt. Nämä taas näyttävät todella asiallisilta myös siisteihin vaatteisiin yhdistettynä, ja Madde on siitä kyllä erinomainen esimerkki! :)

6 kommenttia:

  1. Delly myy mielestäni kivoja nauhakoruja, kannattaa tsekata: http://delly.fi/korut-15.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä, täytyypä tutustua tarkemmin! :) Ja kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa, aina ei tiedä ketkä lukee ja ketkä ei...! :)

      Poista
  2. Myönnetään, olen nykyään kovin laiska kommentoimaan... Aktiivisesti kuitenkin seuraan edelleen =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä tuo mitään, kiva kuulla, että ole silti siellä ruudun toisella puolella! :) Vaikka toki kommentit on tervetulleita... ;)

      Poista
  3. Ainakin Lifestyle Eirassa ja sitten voisi kuvitella että Urban a* myisi myös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa, kiitos paljon vinkeistä, täytyy tutustua valikoimaan! Yhden rannekkeen itse asiassa sainkin tänään postissa, siitä myöhemmin lisää... :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...