tiistai 8. huhtikuuta 2014

Pinterest, Facebook, Huutonet jne.


(Kuvat lainattu, katso lisää mun Pinterestistä)

Nyt on ollut taas vaihteeksi sellainen fiilis, että ajatuksia on pitänyt saada siirrettyä väkisin johonkin mukavampaan asiaan, ja siihen Pinterest on tietysti mitä mainioin apu! Ennen kuin sukellatte fiilistelemään Pinterest-maailmaa mun silmin (uusia kuvia on tulossa vielä lisää), ajattelin kysyä teiltä pari asiaa, sillä täältä ne vastaukset ovat ennenkin tulleet kuin apteekin hyllyltä:

1. Ensimmäinen kysymys koskee Huutonettia. Olen myynyt tuotteet ostajalle, joka ei ole ottanut yhteyttä eikä ole vastannut useampaan mun lähettämään viestiin. Kuinka pitkään mun pitää pantata kyseistä tuotetta, kun sitä on jo toinenkin kysellyt JA mikä on oikea toimintatapa tässä tilanteessa??

2. Seuraatteko blogeja Facebookin kautta ja onko sillä teille mitään merkitystä onko mun blogi Facebookissa vai ei?

Ja koska sitä on niin moneen kertaa kiitelty ja toivottu, niin ajattelin tehdä teille pian uuden Russian Style -aiheisen postaukset, joten pitäkää silmät auki ja korvat höröllä! :)

6 kommenttia:

  1. Huutonet asiaan en osaa vastata, mutta Facebook on ainakin tällähetkellä ihan yhdentekevä koska seuraan blogiasi bloggerin kautta. Tilanteet voi kuitenkin muuttua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi! En tiedä johtuiko postauksesta, mutta nyt Huutonetin ostajakin on ottanut yhteyttä! :) Näin ne asiat järjestyy.... ;)

      Poista
  2. Seuraan myös bloggerin kautta, joten FB:lla ei niin merkitystä :) Huutonettiin olen laittanut automaattiviestiin tiedoksi ostajalle, että tuote menee uudelleen myyntiin jos yhteydenottoa ei kuulu 3 päivään. Suosittelen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä, pitää tutustua tarkemmin! :)

      Poista
  3. Hei mä tahtoisin sun blogin kyllä facebookin, koska en seuraa mitään muita kanavia, kuten tiedät... ;) -S-

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...