lauantai 12. huhtikuuta 2014

Muubaa

Kaiken kiireen, hässäkän ja stressin keskellä tällä viikolla tapahtui jotain, mitä en osannut yhtään odottaa. Mulla on niin paljon asioita rästissä niin töissä kuin omassa elämässä, että oli suoraastaan ihme, että huomasin sähköpostissani yhden tietyn viestin. Sen enempää asiaa pohjustamatta, muhun otettiin yhteyttä Muubaalta! Muhun - ihan käsittämätön yhtälö, varsinkin blogitauon jälkeen!



Mikä sitten on Muubaa... En tiedä kuinka monelle teistä Muubaa on tuttu merkki entuudestaan, mutta itse olen ihaillut tämän brittimerkin nahkaisia vaatteita jo melko pitkään. Joku on ehkä saattanut bongata merkin kivannäköiset nahkatakit, vaikkei ole sen enempää rekisteröinnyt merkkiä sellaisenaan. Mun henkilökohtaiset suosikit ovat kuitenkin Muubaan nahkaiset t-paidat, topit ja mekot - vaatteet, joita ei ehkä ensimmäisenä kuvittelisi päällensä nahkaisina! :)


Jos joku tässä vaiheessa miettii, niin tarkennettakoon, että tämän postauksen taustalla ei ole maksettua blogiyhteistyötä. Olen vaan niin moneen kertaan fiilistellyt Muubaan vaatteita monessa eri paikassa ja se fakta, että he löysivät blogini toisena suomalaisena blogina 5 inch and up -blogin lisäksi on vähintäänkin hämmentävää. Kertakaikkiaan hämmentävää. Ja se antoi mulle hurjan annoksen inspiraatiota ja mahtavan postausidean!!! :)



Mitä tulee yhteistyöhön liittyen, niin mulla on hyvin ristiriitaiset tunteet blogien kaupallistumiseen liittyen. Ymmärrän yritysten näkökulman paremmin kuin hyvin ja harmittelen sitä, että bloggaajat eivät ehkä aina näe asioita samalla tavalla kuin minä, mutta mun on hirvittävän vaikeaa lähteä mihinkään yhteistyöhön mukaan. Haluan tehdä sen omilla ehdoillani ja haluan, ettäs siitä on teille mahdollisimman paljon hyötyä. Kumppaniyritystä unohtamatta. Mua ärsyttää kun mainonta on irrallinen osa blogia ja mä ihailen sitä, kun kamppis onnistuu ja joudun itsekin myöntämään olevani toimenpiteen uhri...mikäli saatte kiinni mitä mä tarkoitan...? :) Harkitsen siis asiaa vakavasti....toisaalta olen aina ajatellut, että jos minuun ottaisi yhteyttä esimerkiksi Victoria's Secret, niin en epäröisi hetkeäkään ja Muubaa kuuluu samaan kategoriaan. :)


Nyt kun on päästy vauhtiin ja taustat kerrottu, niin fiilistellään vielä hetki. Ja sehän tässä mun blogin pitämisessä on kuitenkin parasta - pääsee hetkeksi irtautumaan ja unohtamaan businessasiat...ehkäpä oma työ on just se syy, miksi en halua enää miettiä asiaa vapaa-ajalla. :)

Koska IROn nahkatakki on nyt matkalla ja nahkahousutkin jo löytyy omasta takaa, sattuneesta syystä fiilistelen niitä nahkavaatteita, joita kaapistani ei vielä löydy (niille, jotka eivät tiedä, niin mulla on pieni pakkomielle nahkaisiin vaatteisiin. En tosin käytä niitä kaikkia samaan aikaan.) ;)

Mun mielestä nahkaa on kiva yhdistää yksinkertaisiin asuihin, se tuo kokonaisuuteen särmää, jotain erilaista, jotain, mihin katse voi kiinnittyä. Vaikka nahkavaatteet yhdistääkin helposti moottoripyöräharrastukseen, viime vuosien muoti on onneksi muuttanut tätä käsitystä aika lailla. Itse hankin ensimmäiset nahkahousuni seiskaluokalla, kun katsoin leffateatterissa silloisen hitin Coyote Uglyn. Saatoin olla erilainen nuori, mutta ai, että! Oli ne housut kyllä hemmetin makeat ja mikä parasta, pakotin isäni ompelemaan ne mulle, sillä eihän kaupoista saanut mitään vastaavaa, haha!! Hieman jouduttiin vääntäämän kättä siitä, kuinka kireät housut tytölle ommellaan... :)




Jos saisin valita mallistosta jotain, niin ottaisin tämän, tämän tai tämän t-paidan. Sitten ei puuttuisi enää kuin uudet silmälasikehykset, niin saisin kasattua mitä ihanimman asun rennompiin työpäiviin tai miksei after workeille:


Muubaa1


Nahka on myös siitä mielenkiintoinen materiaali, että se tuntuu mukavalta päällä, lämmittää talvella, ei hiosta kesällä ja toimii oikeastaan täysin päinvastaisesti kuin tekonahka. Ja vaikka se ei ehkä ihan jokaiselle työpaikalle tai jokaiseen työtilaisuuteen sovi, niin asustamalla nahasta saa modernin ja hyvinkin töihin sopivan vaihtoehdon muiden materiaalien rinnalle. Jos mulla olisi nahkainen mekko, niin voisin yhdistää sen töihin seuraavalla tavalla:


Muubaa2


Ja lopuksi vielä viimeisin villitykseni - vaaleanpunainen takki. En ole vielä sellaista löytänyt, mutta halusin silti mallata, miltä takki näyttäisi nahkahousujen parina:


Muubaa3



Sen pituinen se. Onko Muubaa tuttu brändi teille? Tai onko jollakulla kenties henkilökohtaista kokemusta Muubaan vaatteista?

Mitä ajatuksia nämä asut herättävät?  Entä voisitteko kuvitella käyttävänne nahkaisia vaatteita töissä ja mihin yhdistettynä? Tai onko täällä edes muita kissanaisia? ;)

Hyvää lauantaipäivää kaikille! Mä ajattelin hieman pakkailla viikonloppuna Dubaita varten, joten tänään saattaa olla aikamoinen mallaus tiedossa illalla, heh...


(Kuvat: Muubaa ja mun Polyvore-kollaasit)

8 kommenttia:

  1. Mahtava juttu, ihan sun oloinen yhteistyö olisi tämä :) kannustan tarttumaan tilaisuuteen!

    Mulla nahkahousut on jo vuosia ollut ihan luottovaate ja nyt löytyy myös vaaleanpunainen takki kaapista ;) en ollut nahkapaitaa ennen ajatellut mut sehän on tosi makee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Eikö vaan! Jos on tarpeeksi pehmeä nahka, niin sehän taipuu ihan mihin vaan! ;)

      Poista
  2. Kommentti jäi jumiin, niin tässä vielä jatkuu...

    Ymmärrän täysin että blogille ei ole löytynyt aikaa niinkuin ennen, mutta mun mielestä sulla olisi mahdollisuuksia niin pitkälle tässä että anna mennä vaan! Tuli mieleen että ettetkö töitä muodin parissa? Ei ole pakko vastata jos on liian henkilökohtaista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, on ollut sellaista kolmenkympinkriisia tai jotain ilmassa, ettet varmaan arvaakaan, miten paljon kommenttisi lämmittää mieltä! :) Tein kyllä monta vuotta, mutta nyt olen hieman eri alalla, sillä jota opiskelin. Muoti nyt on vaan yksi suuri intohimo ja tietysti mielelläni näkisin itseni myös tulevaisuudessa jossakin sellaisessa paikassa, joka liittyisi kiinnostuksenkohteisiini. :)

      Poista
  3. No nyt tulee monessa osassa!
    iPhone temppuilee

    Terkuin a

    VastaaPoista
  4. Kiitos vinkistä! Löysin itselleni täydellisen nahkatakin ja kohtuuhinnalla. Nyt vain pitää valita enää väri =)
    Marsu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huippua! :) Olisi kiva tietää mihin lopulta päädyit? Tulisipa jo kunnon kevätkelit! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...