tiistai 22. huhtikuuta 2014

Kukapa olisi arvannut!

Heipsan kaikki! Kello on jo vaikka miten paljon, mutta viimeisen lomapäivän kunniaksi, olen tänään hoitanut kaiken mahdollisen sähköposteista, huutonettiin ja pesulakäyntiin. Yksi juttu, joka tässä on ollut viime aikoina vireillä on yhteistyö Zalandon kanssa, josta ajattelin nyt kertoa, kun on hetki aikaa.

Muhun otettiin yhteyttä jonkin aikaa sitten ja olin aluksi hieman skeptinen yhteistyön suhteen, kuten yleensäkin. Minulle on hyvin tärkeää, että teen asioita omilla ehdoillani, varsinkin kun on kyse harrastuksesta, joten piinasin Zalandoa hetken aikaa kysymyksillä. Zalando ei ollut myöskään entuudestaan tuttu, tiesin kyllä verkkokaupan nimeltä, mutta en ollut koskaan tilannut sieltä mitään.

 (Kuvat: we heart it) 

Iloinen yllätys oli, että Zalando ei ollut laittamassa blogiini mainoksia taikka bannereita, eikä postauksillekaan ollut minkäänlaisia rajoitteita. Senkin jälkeen päätin miettiä asiaa hetken. Noh...olin menossa Dubaihin ja ostoslistallani oli mustat lenkkarit, mieluiten Nikelta. Sellaiset, että niillä voisi lenkkeillä, mutta olisivat tarpeeksi siistin myös kaupunkilomalle. Vaikka kauppoja oli Dubaissa tarjolla joka lähtöön, niin täytyy sanoa, että urheilukauppojen valikoimaan olin hieman pettynyt ja toivomistani lenkkareista ei ollut tietoakaan! Viimeisenä lomapäivänä makoilin sitten hotellin uima-altaalla ja googlettelin, mistä vastaavia lenkkareita voisi löyty ja kas, törmäsin jälleen Zalandoon! :)


Päätin nyt sitten tilata nämä lenkkarit testiin Zalandolta ja samalla kertoa aiheesta teillekin... Olen hieman hämilläni mitä tässä oikein tapahtuu ja rittääkö mun tekninen osaaminen minkäänlaiseen yhteistyöhön, mutta katsotaan, ajan kanssa sitä varmaan oppii ja luojan kiitos, saan tehdä tätä omassa tahdissani. Ei siis huolta, että alkaisin tekemään mainospostauksia parempien ideoiden puutteessa! ;)

Eipä muuta tällä kertaa. Hyvää yötä ja palataan asiaan Dubai-postausten merkeissä! :)

(Postaus sisältää mainoslinkkejä. / Commercial links.)

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...