keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Jos se ei tapa niin se todellakin hajottaa



Hei vaan kaikille! Nyt on keskiviikko 16.4. klo 22:44. Mun pitäisi olla jo lomatunnelmissa, sillä huomenna illalla on lähtö Dubaihin ja olen odottanut tätä lomaa enemmän kuin koskaan. Mä kerkesin viime viikonloppuna mallata muutamia asukokonaisuuksia ja meinasin kirjoittaa tänään jonkinlaisen fiilistelypostauksen....munhan siis olisi pitänyt olla tänään pakkaamassa, lakkaamassa varpaankynsiä ja ajastamassa teille loma-ajan postauksia.

Mutta elämä ei koskaan mene kuten suunnittelee. Kaikki illat ovat menneet jälleen ylitöissä, päänsäryn parissa ja stressissä. Lopetin tältä päivältä työt noin puoli tuntia sitten, sillä en yksinkertaisesti enää pystynyt jatkamaan. Olen heikko, mutta olen vain ihminen. Mun koira sai tänään allergisen reaktion rokotuksen jälkeen ja nyt pieni chihunaama näyttää mopsilta. Ja mulla on pala kurkussa. Musta tuntuu enemmän ja vähemmän siltä, että mä epäonnistun jokaisella elämän osa-alueella ja mä olen superväsynyt, mutta onko liikaa toivottu, että rakkaat voisi hyvin? Mä voisin sairastaa ja kärsiä kaikkien puolesta, ja siltä se on jo jonkin aikaa tuntunutkin, mutta tämä vielä... :(

Tässä vaiheessa pahoittelen avautumista, mutta jotta te ette ihmettele, jos katoan hetkeksi, halusin kertoa lyhyesti mistä on kyse. Mun täytyy nyt ladata hieman akkuja ja toivottavasti pian ajatukset ovat taas paljon kirkkaammat. Kuulemiin!

Elena


6 kommenttia:

  1. eikä :/ paljon paljon voimia ja tsemppiä! Onneksi sinulla alkaa loma ja kyllä kaikki järjestyy! en ole hirveästi kommentoinut mutta nyt oli pakko.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi ja tsemppauksesta! :)

      Poista
  2. Voimia myös täältä!

    t. Tiiu

    VastaaPoista
  3. Tsemppiä ja valoa päiviisi :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...