tiistai 15. huhtikuuta 2014

IRO leather biker


Nää postaukset saattaa hieman toistaa itseään, jos seuraa mua jo Instagramissa, mutta menköön. Sanotaan nyt vaikka puolustukseksi, että töitä on taas ihan hulluna, lyhennetty työviikkoa ja alkava loma eivät helpota yhtään asiaa ja täytyy kyllä sanoa, että ajatustyö kuormittaa ja kuluttaa jotenkin ihan toisin, kuin esimerkiksi rempaaminen tai muu fyysinen työsuorite. Nyt on taas päällä hirveä päänsärky...en tiedä auttaisiko uudet silmälasit asiaa, olen pärjännyt nyt vuoden ilman ja se on käytännössä ensimmäinen kerta sen jälkee kun sain ekat lasini kuuden vuoden iässä.

Eilen olin tosiaan vielä väsyneempi kun tulin töistä, mutta mua odotti ihan superihana yllätys - nimittäin IROn nahkatakkini oli vihdoin kotona ja täytyy sanoa, että tällä kertaa Vestiaire Collectiven toimitus tuli perille vielä nopeammin kuin viimeksi! Ja mikä parasta - se takki, oooh! Olin kuolannut tätä mallia niin moneen kertaan, mutta budjettini ei yksinkertaisesti taipunut nelinumeroiseen summaan, mutta sitten löysin tämän alle puoleen hintaan. Peruskoulu- ja lukioranskani riitti just sen verran, että sain luettua läpi pitkän viestiketjun, jonka perusteella olin jo aika varma, että koko on just se, jonka tarvitsen. Mutta totuus....


Takki on miljoona kertaa parempi luonnossa!! Nahkaa voisi paijata jo pelkästään siksi, että se tuntuu niin hyvälle ja tuo saman tien hymyn väsyneen ihmisen huulille. Viimeistely? En ole parempaa nähnytkään. Vaikka rakastankin Zaran vaatteita, IRO vei kyllä pelin mennen tullen. Istuvuus? Ihan kuin takki olisi tehty mun omilla mitoilla! Mulla on entuudestaan kaksi IROn jakkua ja yksi mekko ja olen jokaisen kohdalla ihmetellyt sitä, miten vaatteet voivat istua niin hyvin esimerkiksi selästä. Toinen asia, joka mua usein nahkatakeissa mietyttää on olkapäät, sillä moni takki tekee ylävartalosta jotenkin leveämmän. Tässä takissa olkapäät on just siellä missä niiden pitääkin olla, vaikka toimistotyöläisen huono ryhti (kiitos tuntien ähertämisen) ei välttämättä takaa sitä, että omat olkapäät olisi siellä, missä niiden kuuluu olla! Ja mikä parasta, takki on upouudessa kunnossa!

En tiedä mitä muut ovat mieltä IROsta tai Vestiaire Collectivesta, mutta mä olen supertyytyväinen ja pidän jatkossakin molempia silmällä! ;)

Miten teidän viikko on alkanut?

12 kommenttia:

  1. Hieno on ja hyvä jos koko myös hyvä! :) -S-

    VastaaPoista
  2. Hieno! Onko nahkatakin koko sama kuin sun Iron muiden jakkujen koko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllä vaan, kaikki vaatteet ovat olleet samaa kokoa ja kaikki nappivalintoja! :)

      Poista
  3. nice jacket:) mitkä farkut sulla on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Jalassa on Zaran pari vuotta vanhat farkut, vai olisikohan vanhemmat... ? :)

      Poista
  4. Wow hieno! Saako udella että mitä kokoa takki on? Itsekkin kun harkitsen Iro:n takin tilaamista niin haluaisin kuulla, että ovatko takit normaalia, isoa tai kenties pientä kokoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mun takki on kokoa 36 ja se on just passeli. Mun jakku on kokoa 36 ja sen kohdalla jäin hieman miettimään, miltä koko 38 olisi näyttänyt, mutta ihan tyytyväinen olenkin siihenkin. Mekko ja toinen jakku ovat kokoa 1. Kaikki istuvat kyllä hyvin ja tuntuvat hyvältä päällä. Sanoisin siis, että vaatteet vastaavat hyvin omaa kokoaan, mutta kuten itsekin olen huomannut, niin malli saattaa vähän vaikuttaa asiaan ja toki kaikki ihmiset ovat niin eri kokoisia ja mallisia, että sama vaate ei välttämättä toimi, vaikka koko olisikin oikea. Neljä vaatetta ei varmaan kaikkea kerro, mutta näiden perusteella voin kyllä lämpimästi suositella IROa, enkä ole ainakaan itse löytänyt toista vaatebrändiä, joka istuisi mulle yhtä hyvin! :)

      Poista
    2. Kiitos nopeasta ja kattavasta vastauksesta! :) Oijoi jos sitä nyt uskaltaisi jonkun takin tilata!

      Poista
    3. Hyvä jos tästä oli apua! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...