perjantai 25. huhtikuuta 2014

hair inspiration


(Kuvat: Pinterest)

Mulla on ihan jäätävä juurikasvu ja muutenkin hiukseni kaipaavat jotain freesausta. Pidän yleensäkin suhta pitkää väliä kampaajakäyntien välissä, mutta nyt Dubain takia siirsin kampaaja vielä pari viikkoa pidemmälle kuin yleensä.

Huomenna olen kuitenkin vihdoin menossa kampaajalle ja haluaisin kokeilla jotain hieman uutta. En taida olla vieläkään valmis palaamaan vanhaan tuttuun blondiin väriin, mutta mietin, että voisin tuoda vaaleutta latvoihin liukuvärillä tms. Lisäksi mä haluan tollaiset loivat laineet tai kiharat, huomenna olisi nimittäin myös kolmekymppiset, joihin olen menossa... ;) Katsotaan millaisen tukan kanssa kävelen huomenna kampaajalta ulos, mutta näiden kanssa ainakin lähden liikkelle! :)

2 kommenttia:

  1. Tuo keskimmäinen kuva on kyllä semmonen tukkajumala, että huhuh! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, oon kyllä ihan samaa mieltä!! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...