tiistai 1. huhtikuuta 2014

DVF Abigail

Jäljellä 17 päivää Dubaihin. Jos lasketaan työpäivissä niin 13 päivää. Kuulostaa aika hyvältä, vaikka tuntuukin ikuisuudelta. Koska mulla ei ole ollut talvilomaa, niin joku samassa tilassa oleva voi ehkä kuvitella, että nyt vedetään jo extra-akkujen ekstra-akuilla ja loma on ihan must, jotta jaksan kesälomaan asti.

Siitä asti kun matka varattiin, olen suunnitellut on-off sitä, mitä pakkaan matkalle mukaan ja mitä mulla olisi riittävän hyvä tekosyy ostaa. Noh aurinkolasit ja bikinit kerkesin jo hankkia, mutta hihallinen maksimekko olisi vielä hakusessa...ja tuskin tärppää.


(Kuvat: Google)

Olen jo useamman kerran todennut DVF:n vaatteet laadukkaiksi ja hyvin istuviksi, joten mua kiinnostaisi kovasti DVF:n Abigail -maksimekko. DVF:n kietaisumekot ovat muutenkin ihanan näköisiä, mutta tämä malli toimisi loistavasti Dubaissa ja ei muuten olisi huono vaihtoehto Suomessakaan kesällä. Vilukissa kun olen, niin vetäisin juhannuksena toppaliivin tämänkin mekon päälle...heh... Ja vaikka mekolla on hintaa, niin mä näen tämän vuosien ellei vuosikymmenten investointina, tässä on vaan pikkuinen "mutta".

Tänä kesänä mallia ei tunnu saavan millään kivalla kuosilla ja joka paikassa kummittelee järkky käärmeenkuosi. Niin makealta kuin se joskus saattaa näyttääkin, mun mielestä tässä mekossa se ei vaan toimi. Tai ei ainakaan mulla. Ja koska mekolla on hintaa ja kysessä on vuosien investointi, niin haluan, että kuosi olisi just eikä melkein... Olenkin tässä kuumeisesti yrittänyt googlettaa josko mekko löytyisi vaikka ebaysta tai alesta tai oikeastaan ihan mistä vaan...

Olipas postaus ei mistään. Mutta onpahan tämäkin asia nyt jaettu. :) Tässä kohtaa kehoitankin lämpimästi, että toivotte jotain blogipostauksia! ;) Mutta jos palataan hetkeksi asiaan, omistaako kukaan teistä Abigailia?


5 kommenttia:

  1. Hei!! Ihanaa kun olet palannut blogitauoltasi!! Olen aina välillä käynyt vilkuilemassa, joko taas kirjoittelisit ja nyt tärppäsi! Tekstejäsi on aina yhtä kiva lukea, ja nuo aiheet ja jutut, mitä olet nyt kirjoittanut tauolta palattuasi ovat olleet tosi kivoja! Jatka samaan malliin, täällä minä ainakin odotan aina uutta postausta :) Mukavaa kevättä sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla, että täällä on lisää lukijoita, jotka ovat odottaneet! :) Mukavaa kevättä sinullekin ja kiitos palautteesta - yritän pitää tahtia yllä... ;)

      Poista
  2. Kannattaa katsoa DvF:n oma nettikauppa (http://eu.dvf.com/), siellä on mm. tuo Chain Link Medium -malli. Matchesilla on myös kattava valikoima DvF:ia.

    t. Tiiu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Matchesilla on yksi tosi kiva kuosi, mutta mekko on myyty loppuun! Arsyttää kun verkkokaupat edes pitää valikoimissa sellaista, mitä ei saa... Ja DVF:llä tosiaan oli tuo chain link, mutta se ei ole ihan niin kiva kuin ensimmäinen vaihtoehto ja vähän mietityttää, tilata taas Jenkeistä....mut täytyy laskea, ehkä se hinta ei muutu tullien jälkeen paljoa eu hintoja kallimmaksi ja koosta olen jo aika varma, joten tuskin joutuisin palauttamaan... :)

      Poista
  3. Muistaakseni W1-blogin Marialla on tälläinen mekko! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...