maanantai 31. maaliskuuta 2014

inspiraatio


 (Kuva: Nathalie Schuterman)

Tässä maanantai-inspiraatiota kerrakseen! Mä olin jossain vaiheessa hieman pettynyt, kun Nathalie Schutermanin blogiin ei päivittynyt mitään kivoja inspiraatiokuvia, mutta johan oli aikakin, että tämä tuli! Niin trendikkäiltä ja mielenkiintoisilta kuin nuo sukat ja sandaalit näyttääkin, kyseessä ei ole oikein sellainen trendi, että se toimisi mulla, mutta muu asu on ihan superonnistunut mun mielestä! Revittyjen farkkujen, skarpin jakun, mustan pitsin ja näyttävien korujen yhdistelmä on ehdottomasti jotain sellaista mitä itsekin haluaisin kokeilla.

Mulla on muutenkin hieman puutetta jakuista tällä hetkellä. IROn jakkuni ovat olleet todella kovassa käytössä nyt talvella, mutta kesää kohti kun mennään, kaipaisin kyllä jotain uusia kivoja jakkuja ja bleisereitä vähän kevyimmistä materiaaleista, lyhyemmillä hihoilla tai jotain vastaavaa... Siksi kuvan jakku varmaan kiinnittikin huomioni. :) Onneksi pääsen kohta Dubaihin, niin mulla on mahdollisuus tsekata Massimo Duttin ja muiden kauppojen tarjonnan, ettei tartte aina ostaa jakkuja Zarasta tai kuolata IROn yksilöiden perään...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...