torstai 27. maaliskuuta 2014

Gianvito Rossi heels


Aikaa kuluu, blogitaukoja pidetään, mutta kengät ovat aina yhtä hyvä puheenaihe - päivästä ja vuodesta toiseen. Mulla on kesällä tiedossa juhlia ja olin jo aika satavarma, että sijoittaisin Jimmy Choon metallinvärisiin sandaaleihin, kunnes törmäsin Farfetchin sivuilla näihin mitä täydellisimpiin Gianvito Rossin korkkareihin. Tekisi míeli lipoa kuin tikkaria jokaista kenkäparia!! Harvoin mulle käy näin, mutta nyt olen ihan totaalisen myyty! Mutta mikä malli, mikä väri ja onko tämä nyt yhtään järkevää, kun kahta paria en pysty ostamaan kerralla mitenkään päin....paitsi tietysti, jos toisesta vessasta jättäisi vessanpöntön pois...hmmmmm..... ;)

6 kommenttia:

  1. Wau, varsinkin noi turkoosit on ihan mielettömät!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö?!! Kokeilematta en ehkä uskalla tilata, mutta jos nuo sattuu vahingossa kävelemään vastaan Dubaissa, niin mä tarvitsen ehkä pakkopaidan, jotta en höylää korttia, heh! ;)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Joo, näistä tuli kyllä aikamoinen päiväuni! Voin niin kuvitella noi turkoosit kengät jonkun keltaisen mekon kanssa... En siis tarvitse muuta kuin kengät ja mekon! :)

      Poista
  3. OMG! They are just perfect!:) I need them...))

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...