sunnuntai 12. tammikuuta 2014

My new jacket from IRO

Kirjoittelin viime vuoden puolella vuoden 2014 ostoslistastani (lue postaus tästä), mutta en olekaan vielä näyttänyt niitä paria juttua, jotka olen jo kerinnyt ostaa, vaikkakin ei olla vielä edes tammikuun puolessa välissä. Huh, tuntuu, että nyt on mennyt ihan hulluna rahaa, matkatkin ja kaikki, mutta eiköhän tää meno tästä pian rauhoitu...ja pakkohan sen on, kun ei ole enää mitään säästöjä!! :)




Joulualeista ostin tämän toisen IROn jakun ja täytyy kyllä sanoa, että olen entistä enemmän rakastunut IROn vaatteisiin! Plussaa jo pelkästään siitä, että vaatteet ovat superlämpöisiä eli ne sopivat mainiosti Suomen olosuhteisiin ja viileisiin toimistoihin. Mutta eipä näitä ole ulkonäölläkään pilattu ja istuvuus on ainakin mulle ihan super - kuin suoraan räätäliltä!

Matchesfashionin toimitus sujui myöskin kuin rasvattu, mutta ylläripylläri DHL sössi jälleen. DHL:n kanssa tuntuu olevan 95% todennäköisyys että jotain menee päin.... Tällä kertaa ne eivät edes yrittäneet toimittaa pakettiani perille, vaan merkkasivat suoraan järjestelmään, että rapun ovi oli kiinni, joten vastaanottajaa ei tavoitettu. Parasta oli tietysti se, että kukaan ei ollut soittanut ja mä asun rivitalossa....

Mutta, loppu hyvin - kaikki hyvin! Yksi tuote ostoslistalta on nyt siis ruksittu pois. :) Mitäs tykkäätte ostoksestani?

P.S. Kirpparin tuotteet löytyvät nyt myös Huutonetistä, mutta mä olen vielä vähän pihalla miten tuotteiden myynti siellä oikein sujuu ja mitä käy, jos joku haluaakin ostaa tuotteet blogikirppiksen kautta? Voiko niitä tuotteita mitenkään ottaa pois myynnistä, ennen kuin määräaika on umpeutunut??
 

3 kommenttia:

  1. Tosi kiva jakku! Oliko hyvä alennus? Hei huuto netissa voit lopettaa kaupankäynti siis milloin vaan. Mä olen ollut siellä varmaan 7 vuotta myymässä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä, ei ihan puoleen hintaan, mutta näinkin hintavassa tuotteessa alennus tuntui huomattavan suurelta! :) Kiitos infosta, kävinkin tutustumassa tarkemmin asetuksiin ja selvisihän sitten tämäkin! Ihan parasta, kun täältä saa aina kaikki hyvät vinkit ja vastaukset.... :)

      Poista
    2. Pakko tarkentaa vielä sen verran että jos joku on ehtinyt huutaa tuotteeseen ja sitten haluat lopettaa kaupankäynnin, tuotteen on mentävä huutaneelle :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...