perjantai 10. tammikuuta 2014

Going to Dubai!!

Arvatkaa mitä? Nyt on lennot Dubaihin varattu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En haluaisi fiilistellä liikaa, mutta jestas, mä olen loman tarpeessa ja vielä Dubai - paikka jossa olen pitkään halunnut käydä! :)




Nyt on kyseessä myös sellainen loma, että mun tekisi kerrankin panostaa oikein kunnolla vaatteisiin!!! Hotelliakaan ei vielä ole ja paikalla ollaan ainoastaan pääsiäisen vapaat, mutta silti. Yleensä pyrin miettimään mukaan matkalle mahdollisimman vähän vaatteita, joita voi yhdistellä keskenään, mutta ehei...mä haluaisin ottaa nyt mukaan kaikki maksimekot, hameet ja housut, statementkorut, laukut....aah! Täytyy ottaa kaikki irti tästä odotusajasta! ;) Kunhan olen päässyt hetken aikaa fiilistelemään, niin täytyy ottaa itseä niskasta kiinni ja oikeasti miettiä mitä kohdemaassa tarvitsee....vinkkejä?? :)

(Kuvat: Google)

4 kommenttia:

  1. Hei,

    minulla olisi kysymys (tai postausidea) ihan aiheen vierestä :) Kehittelen tässä nimittäin omaa tyyliäni uusiksi pikkuhiljaa ja käytössä on nyt kaapin ratsaus kirpparille, Polyvore, ostosbudjetit jne, mutta kaipaan myös jotain ihan perustavanlaatuista tyyliopusta tai muuten hyvää kirjaa aiheesta. Netissä on toki paljon tyylivinkkejä, mutta hyvin nopeasti ongelmaksi tulee pintatrendit ja aivan valtava tiedon määrä. Olisiko sinulla suositella jonkin julkkiksen/tyylikonsultin kirjaa? Tai jotain muuta aiheeseen liittyvää opusta (tai jopa jotain 'for dummies' nettisivua)? Olen aina ollut tyyliltäni siihen klassiseen suuntaan kallellaan, mutta nyt sitä laadukasta, täydellistä vaatekaappia suunnitellessa kaipaan jotain ohjenuoraa mukaan auttamaan, että saan kokonaisuuden kuntoon. Kuitenkin vähän jotain extraa vielä kuin 'joka naisella kuuluu olla LBD ja musta jakku'. Kiitos jos pystyt vinkkaamaan jotain tähän aiheeseen!

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja vielä että Olivia Palermon tyyli on aivan ihana, mutta aivan mahdoton käyttää oman vaatekaapin punaisena lankana :D Inspiraatiota hänestä toki saa mielin määrin, mutta ainakaan näin alkuvaiheessa projektia en saa hänen tyylistään sitä 'basic' osuutta tarpeeksi irti. Siksi kaipaisin ihan kirjaa aiheesta 'näin rakennat vaatekaappisi'. :) Olen reilu 30-vee työssäkäyvä ihminen, joten kaipaan jo sellaista ihan aikuisen ihmisen tyyliä...

      Poista
    2. Moikka, kiitos pitkästä kommentista ja hyvästä postaustoiveesta! Voisin hyvin kirjoittaa aiheesta vähän enemmän, eikä tässä kommenttiboksissa. Yritän tehdä postauksen mahdollisimman pian! Hyvää viikonloppua! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...