torstai 7. marraskuuta 2013

The mystery of human existence lies not in just staying alive, but in finding something to live for.

Tiedättekö sen ihanan tunteen, kun saa hoidettua asioita? Mulla on nyt se tunne! Ja senpä kunniaksi myös aikaa, energiaa ja mielenkiintoa myös blogille. Tuntuu siltä, kuin olisin ollut koko alkusyksyn jossakin puristavassa vyössä tai eristyssellissä, mutta nyt on ainakin hetkellisesti parempi tilanne ja tuntuu, että mä hengitän ja näen taas asioita ympärilläni. Kuten ystäväni osuvasti sanoi, häntä alkoi jo huolettaa se, että mua eivät kiinnostaneet edes vaatteet taikka verkkokaupat! Heh...mun tapauksessa silloin tosiaan ollaan hyvin syvässä suossa.... ;)

Ja koska menin pitkästä aikaa googlettelemaan inspiroivia kuvia Zimbioon, niin tässäpä niitä sitten höysteeksi kun avaudun muista asioista! :)


(Siinähän se vastaus, miten toiset kerkiävät tehdä kaiken ja näyttävät silti hehkeiltä!)

Mitä tulee mun pimennossaoloon, niin kuulin tässä parin päivän sisällä siitä, että Marc Jacobs on jättänyt Louis Vuittonin ja tilalle tulee (fiuhhhh!) Nicolas Ghesquière. Kuulin myös, että Laura Lepistö on lopettanut luistelijan uransa....tosin tämän taisivat tietää kaikki muut jo vuosi sitten....hmmmm....


(Mistäs mulle löytyisi tuollaiset kivat jacquard-housut, joilla voisi ehkä jopa istua....ei mitään  sen kummempia lisätoiveita! Ihanaaaaat!)

Vaatteista puheen ollen, hankin tässä hiljattain aika kivat Rag&Bonen saappaat, siitäkin huolimatta, että jo kaksi paria nilkkureita ovat majoittuneet vaatekaappiini pysyvästi. Ne vaan ovat kertakaikkiaan ihanat ja sopivat mun jalkaan äärimmäisen hyvin. Ja tänään lähetti toi myös ihanan neuleen J. Crewlta, jollaista olin kesästä asti etsinyt. Tosin materiaali ei ole cashmerea vaan villaa, mutta ihanan pehmeää ja laadukasta sellaista! Ai niin, laiton muuten VS:llekin pitkästä aikaa tilauksen menemään, tosin tilasin vain pari lämpöistä yökkäriä, jotta ei tarttisi joka aamu herätä kurkkukivun kanssa. Jos sanat söpö ja seksikäs ovat liitettävissä samaan vaatekappaleeseen, niin nämä Victorias Secretit ovat just sitä! ;)


(Ihana asu....loppuvuoden kissanristiäisiä odotellessa!)

Samaan aikaan kun odotan tyhjiä sivuja kalenterissani, niin olen iloinen myös siitä, että sinne on ilmestynyt kaikennäköistä kivaa ohjelmaa loppuvuodelle - kampaajaa, pikkujouluja, joulubuffaa, teatteria jne. Aamulla jouduin tosin harmillisesti kieltäytymään balettiesityksestä, joka oli mun tämän vuoden to do -listalla, koska kalenterissa oli jo muuta, mutta illan pelasti ihana kutsu Nälkäpeli-elokuvan jatko-osan ensi-iltaan! Jos joku ei ole nähnyt ensimmäistä osaa, niin suosittelen, että katsotte vaikkapa viikonloppuna. (Jos lähetit minulle kutsun ja luet tämän tekstin, niin ISO KIITOS!) Äsht...se baletti harmittaa kyllä...


(Jostain pitäis löytää musta karvaliivi....tyhmää myydä edellinen pois, ennen kuin on ostanut uuden tilalle! Mutta toisaalta, edellinen liivi on varmasti löytänyt uuden rakastavan kodin...)

Ja kaiken jälkeen... En väitä, ettenkö olisi edelleen hieman sekaisin. Puin eilen ajatuksissani treenitrikoot väärinpäin. Kysynpähän vaan, miten se on mahdollista? Tosin ne venyy. Sitten vasta kuuluukin olla huolissaan, kun puen farkut väärinpäin. Ja töissä on tullut naurettua aika monelle väsyneelle jutulle...

Mä en tiedä kuinka kauan tätä hyvää fiilistä ja energiaa kestää, mutta mä haluan ottaa siitä kaiken irti! Kaiken hässäkän, kiireen, väsymyksen ja kaamosmasennuksen keskellä, mä huomaan miettiväni yhä useammin sitä, kuinka onnekas mä loppujen lopuksi olen. Mulla on työ, jota olen etsinyt, ystävät, jotka eivät lähde kulumallakaan pois, perhe jonka seurassa palaan aina ihaniin lapsuudenfiiliksiin, koirat, jotka saavat mut tuntemaan itseni maailman tärkeimmäksi ihmiseksi ja toinen puolikas, joka saa mut vuosienkin jälkeen nauramaan ja lähettämään pöljiä kuvia whatsapissa. Voisin melkein kadehtia tätä kaikkea, mutta onneksi kyseessä on mun oma elämä ja erona on vain se, että olen nyt päättänyt, että lasini on vielä puoliksi täysi.

Ihanaa alkavaa ja positiivista viikonloppua kaikille! :)


(Kuvat: Zimbio)

3 kommenttia:

  1. Ihana kuulla että fiiliksesi on nyt positiivinen. Toivottavasti asia pysyykin näin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, toivotaan niin! Ja mukavaa loppuvuotta sinullekin! :)

      Poista
  2. Mukavaa, että olet palannut takaisin linjoille ja positiivisuutta hehkuen! :) Aivan tajuttoman ihanat nuo uudet Pradan korkkarisi, voi kateus sentään! ;)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...