torstai 14. marraskuuta 2013

J BRAND


 (Kuva lainattu.)

Kaikki tietävät tai ovat ainakin kuulleet J Brand -merkkisistä farkuista, mutta kuinka monella on näistä oikeasti kokemusta?? Itseäni kyseinen merkki on alkanut kutkuttamaan aika paljon, vaikka idea ei tullutkaan ihan perinteisestä lähteestä. Nimittäin, olen nyt useamman kerran törmännyt siihen, että raskaana olevat naiset kehuvat merkin mammafarkkuja, niin ei kai tavalliset farkut normitilassa oleville naisille voi olla kovin paljon epämukavammat?? Olenkin tässä viettänyt jonkin verran aikaa netissä pohtien omaa kokoani ja yrittänyt samalla selvittää mikä olisi lähin paikka, missä näitä pääsisi oikeasti sovittamaan. Siispä heitän pallon niille kahdelle ja puolelle lukijalle, jotka täällä vielä käyvät... 

Saako näistä mistään Suomesta / Helsingistä? 
Oletteko kokeilleet ja olleet tyytyväisiä? 
Entä mitä sanoisin kokomitoituksesta? Itselläni on hakusessa kapea malli, joten onko syytä ottaa silloin kuitenkin kokoa isommat housut vai antaako kangas paljonkin periksi? :)


6 kommenttia:

  1. Mä ostin omani Schutermanilta kesällä ja olen ollut tosi tyytyväinen. Koko on sama joka mulla yleensäkin on mutta vaikea tietty sanoa että riippuuko mallista, mulla on pencil leg -malliset. Hintahan noilla on aika karmaiseva mutta omani sain 60 % alessa niin ei tehnyt niin häijyä :) Minäkään tiennyt että näitä saa Suomestakin, kiva saada tieto että Nomad myy täällä.

    t. Tiiu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin muistelin että NS olisi myynyt mutta nyt en ainakaan löytänyt verkkokaupasta...täytyy varmaan piipahtaa tuolla nomadissa! :)

      Poista
  2. Cotton Tampereella myy! :) Ja miksi mulla on sellainen mielikuva, että Hesan Stokkaltakin löytyisi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm...? Täytyypä selvittää! Kiitos vinkeistä! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...