keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Enjoy the little things in life, for one day you'll look back and realize they were big things.







Nyt kun viikonloppuna on tiedossa vuoden ensimmäiset (eikä todellakaan viimeiset) pikkujoulut, niin ajattelin, että aiheeseen sopii hyvin, jos esittelen mun uudehkot Pradan kengät. Vaikka blogini hiljeni tässä syksyn aikana, niin sain kuitenkin hankittua pari kivaa juttu vaatehuoneeseeni, joten vanha postaus Pradan kengistä ei jäänyt pelkäksi puheeksi! ;) Kengät ovat olleet käytössä yhdessä pitkässä työtilaisuudessa ja täytyy kyllä todeta, että nämä on sata kertaa mukavammat jalassa kuin Christian Louboutinit! Joskin hieman väljempi kärki tekee myös sen, että sukkiksilla jalka valuu kärkeen ja varpaisiin alkaa sattua, niinpä aika pian luovuin stay upeista ja laitoin kengät jalkaan sellaisinaan. Ja hyvä niin! Tyyli säilyi ja jalat kiitti! :)

Kaiken kiireen ja hässäkän keskellä mä olen vihdoin päässyt siihen tilanteeseen, että salilla käyminen tuntuu jo luontevalta ja ihan kivaltakin. Aluksi tsemppasin itseäni uusilla salikengillä, mutta nyt fyysiset muutokset alkavat kannustaa eteenpäin. Pari kertaa syksyn aikana koin todellisen hyvänolon tunteen salilla, tosin kummallakin kerralla vintti pimeni muutamaa sekuntia myöhemmin. ;) Mä tiedän, että olen ollut tänä talvena erityisen laiska Möllereiden käytössä ja ilmankos syksy on tuntunut renkemmalta kuin kahtena edellisenä vuonna - tähän täytyy siis tehdä muutos! Green smoothiet on hyvä juttu nekin, mutta eivät taida riittää mulle...

Syksy on kuitenkin työn touhussa mennyt niin vauhdilla, että pitää alkaa todenteolla miettimään joululahjoja. Tänä vuonna olen poikkeuksellisen myöhään liikenteessä ideoitteni kanssa, mutta onneksi luova työni on koulinut minusta niin nopean ja taitavan ongelmanratkaisijat, että sain tässä alkuviikosta rustattua aika paljonkin hyviä ideoita ylös. Nyt kun vielä selviäisi kauppoihin asti ja löytäisi nämä aarteet jostain. :) Niin ja sitä ennen pitää ostaa pötköille joulukalenteri! Onko kukaan nähnyt vielä myynnissä koirien joulukalentereita?? :)

2 kommenttia:

  1. Nuo kengät ovat kyllä todella kauniit. Noissakin kuitenkin näytää olevan korko aika takana, mun nimittäin on huono kävellä sellaisissa kengissä, mulle sopii käytännössä vain sellaiset joissa korko lähtee keskeltä kantapäätä. Ja usein näillä kivoilla merkeillä on näitä joissa on takana korot mutta kun riittävän kauan jaksaa (pakosta :) ) metsästää niin kyllä niitä toisiakin on löytynyt :)

    Voi kun itsekin saisi taas itseään niskasta kiinni tuon liikunnan suhteen, nyt on tullut kyllä lusmuiltua ihan liian kauan, monta kuukautta itse asiassa. No mutta, PT:n kanssa treffit sovittu, eiköhän se tästä :)

    Mielellään kuulisin sulta joululahjavinkkejä (postaus?), niiden hankkiminen kun tuntuu olevan joka vuosi vähintään yhtä vaikeaa ellei jopa vaikeampaa kuin edeltävän vuonna.

    t. Tiiu

    VastaaPoista
  2. Voi, PT olisi unelma!! Joo, voisin mä jonkinlaisen jouluaiheisen postauksen väsätä, kiitos postaustoiveesta! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...