perjantai 18. lokakuuta 2013

quick hello



Moikka kaikille ja kiitos kommenteistanne edelliseen postaukseen! En ole vielä kadonnut lopullisesti, aika ja motivaatio ei vaan ole riittänyt ja olen pyöritellyt mielessäni lukuisia asioita, niin töihin liittyen kuin kaikkeen muuhunkin. Mä luulen, että mä tarvitsen vielä hieman lisää aikaa pohtia näitä asioita ja sitä, miltä lopputulos tulee näyttämään, mutta just nyt oli sellainen tunne, että halusin kirjoittaa jotain. Eikä se vaatinut kuin skumppaa, jazzia, täydellistä suppilovahverorisottoa ja kampasimpukoita, viiniä, suklaajälkkäriä, lisää skumppaa, Micheal Bubleta....ja kas, täällä ollaan! ;) Mä luulen, että jos mä aktivoidun lähiaikoina taas kirjoittamaan, niin se Beyond-osio (viitaten blogini nimeen) tulee olemaan se kaikista painavin asia. Toki muoti tulee olemaan aina lähellä sydäntäni, mutta niin se vaan menee, että elämä muuttuu ja sen mukana minäkin. Malttakaa vielä hetki, lupaan joko jatkaa tai ainakin ilmoitan lopettamisesta täällä ihan virallisesti! Mä inhoan, jos asiat jää kesken. :)

Ihanaa viikonloppua kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...