lauantai 14. syyskuuta 2013

Löytyisikö uusi koti Lanvin tennareille ja D&G aurinkolaseille??






Löytyisikö näille uusi omistaja? Olen käyttänyt kenkiä kerran ennen sandaalikelejä ja kerran nyt syksyllä ja valitettavasti nämäkään kengät, kuten lukuisat muutkin, eivät vaan sovi mun kantapäille, ärsyttävää!!! Laatikko ym. tilpehöörit ovat yhä jäljellä. Hinta 260€. Ainiin, unohdin mainita...koko on 39.





Entä löytyisikö uutta kotia näille D&G aurinkolaseille? Otan toki tarvittaessa paremmat kuvat, nämä kaivoin hätäpäissäni jostain vanhoista kansioista. Lasit ovat siis cat eye -tyyliset, ja sivuilla sekä sankojen päissä on kauniit kultaiset yksityiskohdat. Näille mietin hintaa about 220€.

Jos kiinnostaa, niin voisin laittaa nämä kirppikseen myyntiin, tosin jos joku on ihan äärimmäisen kiinnostunut, niin voi laittaa mulle suoraan sähköpostia osoitteeseen: elena_lem@hotmail.com.

4 kommenttia:

  1. ovatko kengät mielestäsi mitoitukseltaan isot vai pienet?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoisin että aika normaalit, ennemminkin isot kuin pienet, mulla on kapea jalka ja leveyssuuntaan on ainakin tilaa. Vika ei siis ole kengissä tai väärässä koossa vaan mun oudoissa jaloissa!! :)

      Poista
  2. Hmm onpas korkeet hinnat ku dolget tavallisestiki tota luokkaa, ei kannata ostaa jos käytetyt kalliimmat ku uudet. Itse ostan mieluummin uudet...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En osaa sanoa mitään Dolgeista, mutta aidot Dolcet maksaa ja myyn nämä halvemmalla kuin ostettaessa! :) näitä on käytetty muutaman yksittäisen kerran ja 4pv putkeen Pariisin matkalla, minusta se ei tee niistä kovin käytettyjä. Voihan se olla, että päädyn myymään nämä halvemmallakin, kiitos kysymästä. Muille laseille on vaan ollut enemmän käyttöä ja hinta on suhteessa siihen miten valmis olen luopumaan niistä! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...