perjantai 23. elokuuta 2013

wardrobe cornerstones

Jostain syystä mulla on yhtäkkiä meneillään pieni vaatekriisi, jollaisesta en ole ainakaan vuoteen kärsinyt. Dilemma on sinällään varmasti kaikille tuttu - kaappi täynnä vaatteita, mutta mikään ei tunnu hyvältä tai houkuttele. Otinpa tänään töiden jälkeen projektiksi siivota vaatehuoneeni oikein isolla kouralla....

 

Ja niin lähti kaapista vaatteet.....




Pesin samalla vähän pyykkiä ja käsittelin pari silkkitoppia antistaticilla. Suosittelen tätä tuotetta!!

 

 
 

Osio kerrallaan kävin läpi kaikki housut, hameet ja paidat. Tosin niistäkin ehkä 98% eli täytyy jatkaa viikonloppuna. Aiemmin mun vaatteet oli lajitelty tyyliin; hameet, housut, paidat, neuleet, mekot ja bleiserit ja sitten jokaisen ryhmän sisällä väreittäin. Nyt muutin systeemia niin, että kävin esimerkiksi hameet läpi ja lajittelin ne periaatteella - sopii töihin / ei sovi töihin. Toivottavasti tämä pieni muutos helpottaa kiireisiä aamuja. 

Listasin myös juttuja, jotka multa puuttuu ja yllätys, multa puuttuu kaikki perustylsät vaatteet, sillä en ikinä jaksa etsiä niitä ja jos sattumalta löydän, niin en halua sijoittaa rahaa tylsiin vaatteisiin. Mutta minkäs teet. Mun listalla on nyt: musta bleiseri, harmaat housut, työkorkkarit, hamenilkkurit, cashmere pooloneule, cashmere neuletakki, tylsä LBD (jota kukaan ei muista ja jonka voi asustaa uusiksi), harmaa hame, vyö farkkuihin, kuosipaitoja, iso laukku ja ehkä pari värillistä neuletta, heh. Joku ajattelee varmasti, että tarvitsenko näitä oikeasti? Joku toinen taas saattaa miettiä, miten mä olen pärjännyt ilman? Mä mietin molempia.

Ja yksi syy, miksi multa puuttuu nämä vaatteet on se, että kirppariin on tulossa taas uutta. Pysykää siis kuulolla! ;) 

P.S. Ja jos joku ei ole vielä keksinyt mitä tehdä viikonloppuna, niin tässä mielenkiintoinen linkki vaatekaapin kokoamiseen. :)

7 kommenttia:

  1. Vou sulla tuntuu olevan hameita! Hitto mun kaapissa raitaa olla yhteensä kolme, joista vain yksi oikeasti käytössä xD mä kyllä välillä luovun niistä liian helposti. Pitäis satsata laatuun...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. * taitaa, tabletti teki tepposet

      Poista
    2. Joo, hehe ja kuinka usein niitä näkeekään mun päällä?? Senpä takia ne työkorkkarit ja hamenilkkurit onkin mun ostoslistalla! ;) Pakko löytää jotkut vielä sirommat nilkkurit kuin Rag&Bonet. :)

      Poista
    3. Ai mä oon jotenkin koko ajan kuvitellut, että ne olis sirot! Mutta ehkä se johtuu siitä, etten oo nähnyt sellaisia livenä... :/

      Poista
  2. У тебя столько места для хранения одежды! У меня намного меньше. Базовые вещи всегда нужны.а черный пиджак вроде бы видела у тебя..мне нравятся пиджаки из тонкой джерси в Zara.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Da, chornyh pedzakov u menä neskolko, no t.k. ja ih tak chasto noshu, oni prosto iznashivajutsä. Poetomu postojannu isshu novyje, vid ne vse tak horosho sidät. :)

      Poista
  3. Pikkaisen saatan olla kade tuosta ihka oikeasta vaatehuoneesta. Itsellä on kaappitila rajattu, niin vaatteita ei pahemmin tule liikaa hankittua, kosmetiikasta en sitten uskallakaan puhua mitään...

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...