perjantai 2. elokuuta 2013

the best red hairs


Eräs lukija kyseli hiusteni värjäämisestä, ja miksi olen värjännyt vaaleat hiukseni tummiksi, niin jäin sitten pohtimaan sitä, että mitä pitäisi tehdä seuraavalla kampaajakerralla.... Kieltämättä hiusasiat ovat olleet nyt mielessäni aika paljon tapetilla ja vieläkin pyörittelen mielessäni punaista sävyä. Se mikä mua värissä pelottaa, on perheeni kritiikki (mikä on kaikesta pahinta, heh) ja se, että millä ihmeellä saan tuon punaisen sävyn pois hiuksistani tuhoamatta niitä taas...?!!

Mitä tulee värisävyyn, niin kuvat 3, 6 ja 7 houkuttelevat mua kaikesta eniten. Kuvan 2 hiukset tuntuu liian tummilta, 4 ja 8 ovat liian oransseja ja kuvan 5 hiukset ovat liian keltaiset. Kaikki hiustyylit ovat kyllä mielestäni upeita, mutta omassa päässä en näitä jälkimmäisiä osaa kuvitella. Vähemmän radikaalin muutoksen voisi tehdä sävytteellä, mutta en tykkää yhtään mm. Blake Livelyn punaisesta tukasta....



Ja mitäs sanotte tästä?? Mun mielestä Emma Stone on ihan superkuuma punaisilla hiuksilla, enkä edes tajunnut, että hänen alkuperäinen hiusvärinsä on vaalea!!

Mä en oikeastaan ole koskaan aiemmin unelmoinut punaisesta tukasta ennen kuin nyt, kun nykyinen hiusväri on tarpeeksi haalistunut ja samaan aikaan siihen on jäänyt jotain lämmintä sävyä.... Mutta näiden kuvien katsominen tekee kokeilusta hitusen verran kutkuttavampaa!! ;)

Onko lukijoiden joukossa enemmän blondeja, brunetteja vai löytyykö jopa punapäitä? Mikä on teidän hiustenne salaisuus ja millä pidätte värin kirkkaana?

8 kommenttia:

  1. On noi punaiset hiukset niin lumoavia! Muuten mistä toi blogin nimi tuli tai ehkä enemmänkin pitäs kysyä et missä kontekstissa toi beyond esiintyy tossa ja mitä tarkoitat sillä?:D Beyond-sanan merkitys on ollu mulle aina vähän epäselvä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä perustin tämän blogin hieman pakotettuna, kun jouduin sulkemaan edellisen ja kiukuspäissäni yritin keksiä uutta nimeä. Koska halusin kirjoittaa muodista, niin halusin, että myös blogin nimi viittaa siihen jollain tavalla. En halunnut kuitenkaan käyttää omaa nimeä taikka keksiä mitään toista blogin nimeä muistuttavaa nimeä....tulin silloin vähän aikaa sitten jenkeistä ja yhtäkkiä muistin, että siellä on liike nimeltään Bed Bath & Beyond ja siitä sitten muotoilin oman versioni. Beyondilla tarkoitan samaa kuin alkuperäisessäkin versiossa. :)

      Poista
  2. Mulla on oma väri punainen joten ei oo tarvinnu värjätä. Mutta eikös sen punaisen aina pois saa, värin ylläpito onkin se vaikea juttu ;)

    VastaaPoista
  3. Oma hiusvärini on ruskea (tai se perus suomalainen maantienharmaaruskee..), mutta nyt oon jo melkein vuoden ollut punapäänä. Värjään parin kuukauden välein, käytän punapigmenttiä sisältävää tehohoitoa/naamiota n. kahden viikon välein sekä käytän usein punapigmenttiä sisältävää shampoota :) on se punainen tukka vaan niin ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se! Täytyy kanssa vaihtaa hiustuotteet, jos rohkaistun tekemään peliliikkeen... :)

      Poista
  4. mullaki on punanen väri hiuksissa! mä käytän kans värjäävää hoitoainetta ja sitten pesen hiukset enintään kaksi kertaa viikossa. Punaset hiukset on vaan jotenkin oma juttusa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä joutuisin pesee useammin, varsinkin jos urheilee... Mutta noita värijuttuja ja naamioita voisin sitten kokeilla, jos värjään tukan! :)

      P.S. Oletteko käyttäneen KC Professionalin värinaamioita vai osaatteko suositella jotain muitakin tuotteita??

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...