keskiviikko 21. elokuuta 2013

päivän asu


 

 

Tässä taas yksi päivänasu kirkkaassa auringossa, kasvoista ei saa selvää, mutta hyvä niin, emmä niitä halunnutkaan esitellä. Ihan mysteeri, miten mun hiukset näyttää kuvissa niin punaisilta, kun oikeesti ne ei ole yhtään! Tosin vielä suurempi mysteeri on se, miten punaiset hiuksistani tulee, jos mä oikeasti värjään ne punaisiksi?! Ihan salettii mun pää on sukua jollekin Harry Potterille, koska niin mun hiukset kuin pisamaiset kasvot ovat aivan eri paria mun muun kropan kanssa ja aivan eri paria mun muun perheen kanssa. Luojan kiitos mulla on kuulemma samaa näköä äidin kanssa ja mun persoonallisuus on täydellinen kopio isästäni, haha!! ;)

2 kommenttia:

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...