sunnuntai 25. elokuuta 2013

MAC




Ostin reilu viikko sitten kokeiluun MACin puuterin. Tuote on mulle uusi siinäkin mielessä, etten ole käyttänyt kunnolla puuteria vuosiin. Toisaalta mineraalimeikkijauheiden kanssa en ole kaivannut, toisaalta taas oli traumat yläasteajoilta, kun monilla tytöillä oli sellainen superpuuteroitu naama, kun Anytimea oli vedetty ristiinrastiin seitsemän kerrosta!! Puuteri näyttää valkoiselta, mutta oikeasti se on väritön ja IHAN MIELETTÖMÄN HYVÄ!!! En tiedä miksi mulla menikään niin monta vuotta ennen kuin kokeillin tätä?

Ensiksikin hinta on vain reilu 20 euroa ja toisekseen tällä saa aikaan täydellisen lopputuloksen ja päivittäisessä meikissä odotan nimenomaan puuterointivaihtetta, heh. Nämä mun meikkikuvaukset ei tosiaan ole mitään ammattilaistekstejä, mutta tällä puuterilla saa samalla meikkipohjan mattaiseksi, kuitenkaan menettämättä ihon luonnollisuutta. En tajua miten se on mahdollista. Siis kaikki kosteusvoiteiden, pohjustusaineiden ja meikkituotteiden tahmeus katoaa, mutta kasvoissa ei näy jälkeäkään puuterista tai jauheesta?! Tämä + aiemmin esittelemäni Laura Mercierin pohjustusaine ovat mun tämän hetken suosikkituotteita ja nyt tuntuu, että en enää edes halua kokeilla mitään muuta! :)

6 kommenttia:

  1. Minunkin on pitänyt ostaa tuo, mutta päädyin ensin kuitenkin kokeilemaan lily lolon versiota - olen tykästynyt siihen kovin! Tuota täytyy sitten kokeilla seuraavaksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen itsekin käyttänyt vuosia Lily Loloa ja mulla oli Lilyn väritön puuteri, mutta jotenkin koin sen turhaksi ja siksi puuterin käyttö jäi. Tämä taas todellakin tekee eron! :)

      Poista
  2. Macin tuotteet on kyllä ihan loistavia, mä oon ihastunut varsinkin niiden luomiväreihin. Mulla on tällä hetkellä käytössä yves rocherin väritön irtopuuteri ja se on kyllä niin ihana että en meinaa vaihtaa enää takaisin kivipuuteriin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä sen arvoista kun löytää hyvän tuotteen!! :)

      Poista
  3. Varoituksen sana tuotteesta; mulla on mennyt kaksi tälläistä aivan säpäleiksi laukussa. Ovat siis olleet pehmustetussa meikkipussissa laukussa, enkä koskaan heittele laukkuani, enkä esim kulje julkisilla tms.
    Rasia ei siis ole mennyt rikki, vaan itse puuterikakku on mennyt aivan totaalisen murusiksi - ei siis lohjennut tai haljennut, vaan miljoonana muruna. Viikossa.
    Noh, ostin uuden ja viikon sisällä sama juttu, enkä ostanut enää.

    Eli luulen että tuote on jotenkin rakenteeltaan todella heikkoa, ei kestä mitään kuljettelua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei hyvä tietää! Mulla on yleensä meikkipuuteri mukana, mutta käytän sitäkin korkeintaan pari kertaa 2 viikossa. Tämä on kotona meikkipussissa ja siellä saa pysyäkin! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...