perjantai 9. elokuuta 2013

knit

Kerkesinkin kertoa tuossa aiemmin, että mun ostoslistalla on paljon erilaisia neuleita, mutta yhden sentään olen jo kerinnyt hankkia täksi syksyksi...






Kyseessä on DVF:n harmaa Shara-neule, jossa on pitsikoristeet edessä. Ostin kokoa isomman, jotta se olisi hieman rennompi (malli on oikeesti todella kapea) ja odotan viileämpiä kelejä, jotta saan pukea tämän päälle. Tosin kyllä nämä lämpimätkin ilmat saa mun puolesta jatkua vielä ainakin hetken! :)

Näin neuleen jo muutama viikko sitten ja me oltiin ystäväni kanssa automaattisesti sitä mieltä, että se suorastaan huusi mun nimeä, joten ei auttanut kuin hakea se pois markkinoilta. :) Tälläsia löytöjä on kyllä kiva tehdä, kun ne tuntuu heti omilta!! Ja olinpahan toinen ihminen, joka muisti minua omana nimpparipäivänäni, haha! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...