torstai 15. elokuuta 2013

i'm dreaming of a....


(Kuvat: Google)

Nyt alkaa olla about tasan vuosi siitä, kun ostin Celinen laukkuni ja se on ollut ehkä paras ostokseni ikinä! Laukku on palvellut mua lähes päivittäin, se ilahduttaa mua päivittäin ja kerää ihailevia katseita jatkuvasti. Jotkut pohtivat jossain vaiheessa menettääkö laukku muotonsa ajan kanssa, niin toivottavasti ei. Vuoden kokemuksella voin nyt kertoa, että olen roudannut käsittämättömän paljon tavaraa laukussani ja se on 360 käyttöpäivän jälkeen edelleen moitteettomassa kunnossa!! I'm so happy!

Olen kuitenkin kirjottanut aiemmin, että haluaisin löytää vielä toisen täydellisen laukun ja antaa siten niille molemmille hieman armoaikaa kun vaihtelisin niitä välillä keskenään. Seuraava laukkuhankinta onkin suunnittelilla vuoden vaihteeseen tai niin pian kuin täydellinen yksilö osuu kohdalle. Tässä onkin poimittuna kollaasiin mun tämän hetken top-3: Celine Trapeze, Sophie Hulme ja Fendin 2Jours. Värit ja mallit päätän varmaan sitten h-hetkellä, Celinen kanssa kun ei muutenkaan välttämättä koskaan saa just sitä mitä hakee...tai sitten onnistaa, kuten mua aiemmin! ;)

Se, mikä kaikkia näitä laukkuja yhdistää on olkahihna. Ja sellaisen mä todella tarvitsisin.... Mikäs on teidän unelmalaukkunne tällä hetkellä? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...