maanantai 12. elokuuta 2013

9to5 and after...


Mä ihailen ihmisiä, jotka tekevät kaappiensa siivouksen kahdesti vuodessa ja vaihtavat talvi- ja kesävaatteet keskenään. Mä en kuitenkaan itse kuulu näihin ihmisiin, mä en oikeastaan edes ymmärrä millä perusteella se jako tehdään? Jos ei lasketa sitä, että talvitakkini roikkuvat ympäri vuoden eteisen kaapissa ja flipflopit ovat ympäri vuoden kenkäkaapissa, niin lähes kaikki mun vaatteet ovat käytössä aina, ja siksi ovat aina esillä.

Mä tykkään sekoitella vaatteita ja tehdä siisteista vaatekappaleista rennompia ja rennoista skarpimpia, ja siksi käytänkin kaikkea sekaisin. Tässä on yksi esimerkki asuista, joissa on käytetty samaa yläosaa, mutta alaosaa ja kenkiä vaihtamalla asu muuntuu töihin ja vapaalle sopivaksi. Talvella voisin hyvin käyttää vasemmanpuolista asu mustien sukkisten ja umpinaisten kenkien kanssa. Oikeanpuolimmainen taas menee vielä pitkälle syksyyn pitkillä housuilla. Suorilla housuilla asu sopisi töihin, kuluneilla farkuilla vapaalle....jne. Jos olisin rokkitähti tai teini-ikäinen saattaisin käyttää jopa farkkusortseja talvella sukkisten kanssa, mutta mun tapauksessa ne taitaa olla ensimmäinen vaatekappale, joka joutuu kylmien kelien tullen hetkeksi syrjään.:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...