maanantai 1. heinäkuuta 2013

Clinique Chubby Stick



(Kuvat lainattu.)

Työtilanteen puolesta ei uskoisi, että lomaan ja Berliiniin on enää vajaan pari viikkoa, mutta niin se aika vaan rientää.... Tässä on kuitenkin jotain, mitä ajattelin ostaa matkalla Tax Freesta, jos vaan sopiva väri löytyy - Cliniquen Chubby stick. Kuulemani mukaan nämä ovat juuri sitä mitä mä kaipaan niin koostumuksen, värin, kosteuttavuuden kuin helppouden suhteen. Plussaa myös kivasta ulkoasusta!

Onko kukaan vielä kokeillut Chubby stickeja ja mitä tykkäsitte? :)

8 kommenttia:

  1. Watermelon Chubby kuuluu olennaisesti duunin pöytälaatikkoon :) Nopeasti just sopiva määrä väriä ja huulirasvamainen tuntuma ovat parasta!
    -eple

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, noita mäkin just haen! Can't wait! :)

      Poista
  2. Minulla Chubby stick sävyssä Chunky Cherry (jos oikein muistan..), ostin sen helmikuussa ja se on ihana! Todella kosteuttavan ja hoitavan tuntuinen, ei tule rantuja huuliin (minulla monista huulipunista tulee), kevyesti kiiltoa ja väriä tulee juuri sopivasti. Olen yleisesti ottaen vähän huono huulipunien kanssa, mutta tätä tulee kyllä käytettyä. Suunnittelen toisen ostamista eri sävyssä :) Suosittelen kokeilemaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm, kuulostaa kyllä hyvältä arkituotteelta! :)

      Poista
  3. Moikka! Mulla on Chubby Oversized Orangena ja Bountiful Blushina. Tuntuu hoitavalta ja hyvältä huulissa, mutta sävyä ei todellakaan ole kuin nimeksi. Musta tuote on miedosti sävyttävä huuliRASVA, eli ei kannata odotella mitään ihmeitä. Plussaa kätevästä pakkauksesta ja onhan ne halpoja (ainakin täällä Amerikoissa).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen, että tuosta olisi just mulle passeli tuote! Olen vähän laiska huulipunien käytössä, kun taas huulirasvaa käytän varsinkin talvisin koko ajan. Ja onhan mulla jo MACin, Chanelin, Diorin yms. huulipunat kun haluan enemmän väriä.... Mutta toisin sanoin, näistä voi vissiin ottaa rohkeasti kirkkaamman värin?? :)

      Poista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Suosittelen! Ei tunnu huulipunalta, antaa kuitenkin pikkasen väriä ja kosteuttaa samalla! www.mumanddaughterfashion.blogspot.fi

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...